Може би повечето от вас ще си кажат: За какво ни е Японския език? Въобще за какво ни е източен език?
Ето ви отговор:
Много малко хора поне в България учат източни езици. Не всеки харесва жълтата раса и тяхната култура. Но замислете се поне мъничко!!! Източните държави като КНР (Китайско Народна Република), Япония, КНДР (Корейско Народна Демократична Република), известна повече като Южна Корея, КР (Корейска република), Тайланд и други, са доста развити. Тяхната икономика расте МНОГО бързо. Китай е на 2-ро място в света след САЩ (а това е причина да знаете много добре, даже бих казал отлично английски език), а Япония е на Трето място след КНР. Също така Китай е завзел почти целия пазар в света. Ако научите източен език, например Японски и ви се излиза навън (в друга държава) вие имате възможност да отидете в Япония като Български посланик или кореспондент, или като учител както и друга професия. Ако ви се остава тук, може да станете преводач или учител по Японски, от което ще изкарвате доста пари. Същата работа е и с Китайския.
Казвам Японския като пример, защото в Япония са доста по-културни от китайците. Самата Японска култура е по-нежна и по-красива. Това е моята гледна точка.
Надявам се да съм ви убедил защо е хубаво да научиш източен език!!!
Нали все пак всеки език е от полза!!!
Моля, напишете в коментарите своята гледна точка и не забравяйте да гласувате!!!
さようなら!!! (сайонара) - Чао, Довиждане/Сбогом
YOU ARE READING
Как да научим лесно и забавно Японски език
Non-FictionТук ще се научим на основните неща в Японския език. Всяка глава ще е нов урок. Надявам се да ви е интересно и да се забавлявате докато учите този прекрасен език!!!