Kyra
Peter vypustil z úst otázku,která mě překvapila. Seděla jsem a lapala po dechu. Dobře zase to tak nebudu prožívat, ale já opravdu nevěděla co odpovědět.
Peter: ,, Kyro eh...myslíš, že hmmm bys mě mohla naučit milovat?"
Já: ,,Cože?"
Peter: ,,Chci, aby jsme se navzájem naučili milovat."
Já: ,,Nedokážu milovat."
Peter: ,,Já taky ne proto jsme pro sebe tak stvořeni."
Já: ,,Musím si to promyslet,"
Peter: ,,A teď otázka druhá, když bych nepřišel, spolykala bys ty prášky?"
Já: ,,Asi bych si to rozmyslela."
Peter: ,, Dobře, už půjdu, ať máš čas na rozmyšlenou."
Peter se zvedl políbil mě a odešel. Nechal mě tam s otevřenou pusou a spoustou otázek. Jedna mě trápila nejvíc "Proč já?"
Peter
Musel jsem se jí na to zeptat, po všech těch blbostech jsem co jsem jí udělal, čekám odpověď ne. Tak dlouho jsem se díval do minulosti a zapomněl jsem žít. Mám možnost, začít odznova s někým, kdo je pravým opakem Grace.
Možná jsem někdy řekl nebo pomyslel, že je Grace podobná, ale od té doby co jsem ji poznal, beru to tvrzení zpět.
Chci ji za svou holku a vynahradit jí ty dny bolesti a neštěstí. Abych dokázal jak to myslím vážně, napsal jsem ji textovku: pozitri se ma odevzdavat ta seminarka z ekonomiky. Nechces s ni pomoct? P.
Věděl jsem, že Kyra na ekonomiku moc není. Skoro okamžitě mi přišla reakce: to by bylo fajn. Ja a ekonomika si nerozumime. K.
Musíme na vše pomalu, ale já budu doufat, že nám to spolu vyjde a budeme spolu šťastní. Teď už nemám důvod dokončit co Fred chtěl. O tom povím Kyře až budeme oba připraveni na pravdu.
Mike
Kyra se mi neozvala od toho videa. Doufám, že si nic neudělala. Záleží mi na ní, ona je má sázka a můj klíč k pověsti.
Volám jí, píšu jí a žádná odezva. Zavolám Timovi na odreagování. Jak začal opět s tou podělanou sázkou, típl jsem mobil.
Napsal jsem jí textovku: Miluji te. chci abys byla moje holka. M. Dost silná slova, ale zbývaly mi pouhé čtyři dny do splatnosti sázky. Čas se krátí a Kyra je stále na 0. Musí na mě myslet, toužit po mě, být jen se mnou.
Ale já ji donutím milovat. Zapl jsem si počítač, najíždí pomalu a mě to vytáčí. Po zapnutí jsem ihned zapl facebook a zůstal jsem s otevřenou pusou. ,,Sakra, kurva, doprdele!"zařval jsem. To co jsem viděl obrací karty hry.
Děkuji za přečtení. Vážím si toho❤❤❤
ČTEŠ
Nech mě být!
RomanceCo se stane, když na sebe na party narazí holka, která nedokáže milovat a má kluky jako hračky na jednu noc a kluk, který se ztrácí v počtu sexuálních partnerek? Může něco takového fungovat? Dotáhnou to k happy endu nebo vše skončí jinak než by oba...