"Ohaa yok artik!" diye bagirdi Beth.
Kapi bir tunele aciliyordu. Burada bir tunel olmasina, ve de boyle saklanmasina bir anlam veremedi. Ama yine de hosuna gitmisti. Eskiden beri boyle gizemli tunellerin oldugu filmleri izler, oyle bir macera yasamak isterdi.
"Imm macera kokusu aliyoruum!" dedi sevincle. Arkasindan ayak sesleri ve konusmalar gelince hemen duvar-kapiyi kapatti. Gelen hemsireydi. Beth'i ecza dolabinin onunde goren hemsire bir sey mi aradigini sordu. Beth de telasla hayir anlaminda basini salladı.
"Sanirim daha iyiyim. Gitsem iyi olacak." dedi titrek bir sesle.
O tunelden arkadaslarina da bahsetmek icin can atiyordu. Aslinda kizgindi onlara ama yine de soylemek icin bekleyemezdi.
...
Kizlari okul bahcesinde voleybol oynarken buldu. Tam da biraktigi gibi... Hemen Liz ve Rebecca'ya seslendi.
"Kizlar! Cabuk gelin! Hayatinizda duyabileceginiz en ilginc seyi soyleyecegim size!"
Liz biraz merakli bir kizdi. Tabi merakindan hemen oyunu birakip Beth'in yanina geldi.
"Ne oldu? Neymis o ilginc sey?"
"Dur bi Rebecca da gelsin anlaticam. Ama eminim duyunca siz de sasiricaksiniz."
O sirada kizlarin konustugunu goren Rebecca da yanlarina geldi.
"Ee hadi soyle bakalim neden cagirdin bizi?"
Beth heyecanlanmisti. Olayi edebiyata dokmeden kisa ve oz bir sekilde hemen anlatmak istiyordu.
"Hani ben revire ilac almaya gittim ya."
"Ee evet gittin."
"Iste revir bana dinlenmem gerektigini soyledi. Biraz sedyede uzanayim dedim. Sonra hemsire odadan ayrildi. Bir isi mi ne varmis herneyse."
"Ee Beth sadede gel!" dedi Liz sabirsizca.
"Neyse iste sonra ben yattigim yerden odayi (reviri) incelemeye basladim. Bir de ne goreyim? Bir duvar!"
"Hadi canim! Bir insan bir odada nasil duvar gorebilir aklim almiyor (!)"
"Of dur bi Bec anlatiyorum! Oyle siradan bir duvar degil, meger bir kapiymis!"
"Ee peki nesi varmis bu duvar-kapinin?"
"Duvar-kapinin bir seyi yok. Ama kapi bir gecide aciliyor!" dedi Beth en sonunda.
"Nee bir gecit mi? Uydurmuyorsun degil mi? O filmleri izleye izleye boyle oldun sen. Ya da grip basina mi vurdu senin? Bizim okulda ne gecidi? Bir de boyle gizli bir yerde..."
"Hayir Liz yemin ederim dogruyu soyluyorum! Duvarin orada bir bosluk gorunce o boslugu araladim ve kapi acildi. Kapi acilinca da karsima bir tunel cikti. Ama hemsirenin sesini duyunca hemen kapiyi kapattim. O tunel nereye gidiyor cok merak ediyorum."
"Bir gotur bizi, bize de goster su tuneli sen. Neymis ne degilmis bir bakalim." dedi Rebecca.
"Tamam beraber gidelim, ben hemsireye dinlenmek icin geldigimi ama tek basima sikildigimdan sizi de yanimda getirdigimi soylerim. O odadan ayrilinca da tunele bakariz."
"ANLASTIK?"
"ANLASTIK!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜNEL
Mystery / ThrillerUc arkadas, bir tunel ve bir sir... Bakalim Beth, Liz ve Rebecca bu macerayla nasil basa cikacak?