Saat sabahın 07.30'u ve ben lanet okula gitmek icin kalkmak zorundaydim. Gozlerimi hafifce acip,beni uyandirmak amaciyla acan gunese guzel bir kufur savurduktan sonra birkac sey atirstirip evden ciktim.Okula dogru yururken kafami kaldirip gokyuzune baktim,baktim,baktim ve kendi kendime insanlarin tuhafliklari,yalnizliklari hakkinda konusmaya basladim.Bunu hergun yapmayi gercekten seviyordum.Sonunda okula varmistim.Okul kapisindan iceri girdim ve siraya.dizilen insanlara baktim.Cok komik bir goruntuydu,siskasi,siskosu,tiplisi,tipsizi hepsi bir arada sadece burada, bu sirada toplaniyordu,genelde zayif siskoyu, guzel cirkini ezip ayni ortamda olmazdi.Her neyse,konudan konuya atladim yine. Bende siraya gectim ve İstiklal Marsi falan derken kendimi en son sinifa attim.Hic arkadasim yoktu,sevgilim yoktu bir tek ailem vardi...
Onlardasurekli kavga ederdi,varligimi bile fark etmezlerdi.Neyse,siramda otururken hoca iceri girdi ve ders anlatti.8 saat bumu cekiyordum.Anormal bir liseye gittim,herseyiyle anormal bir lise...Ders.anlatimlari bitti.Eve gitmek icin yola koyuldum... Eve gittigimde hayatimin degisecegini bilmeksizin yuruyordum.Kapiyi caldigimda(niye caliyorsam yine.bagrismalarindan duyamayip,kapiyida acmayacaklar.)Tahmin ettigim gibi, acan olmadi.Anahtarimla eve girdim ve birkez daha kavgalarina sahit oldum.
-Anneee! Ben geldim.
- ...
-(Cevap yok.Gormuyolar bile beni.)
Gurultuye,gurultuyle cevap verdim.Beni fark etmeleri icin vazoyu tekmeledim,yere dusup kirildi.Ortami sessizlik bürüdü,tum yuzler bana dönüktü...Yuzumu sinsi bir gulus kapladi ve anneme dönüp;
-Anne ben geldim,odama.cikiyorum.Gorusuruz.
-Üstunu degistirip yaniza gel kizim,onemli birsey konusmamiz gerek.
-Yine kavgada kimin hakli oldugunu mu soracaksiniz bana?
-Hayir kizim,seninle ilgili.
-Peki.
Gercekten cok merak etmistim.Ne diyecekti acaba? Hemen ustumu degistirip asagiya indim;
-Anne hayirdir ya?
-Gel otur şöyle kızım.
-Oturdum anne anlat artık.
-Bugun Kore'ye gidiyorsun kizim.Egitimini orda surdureceksin,parayi ve kalacak yeri dert etme,parayi hesabina hergun yatiracagiz,sana orda evde tuttuk.Senin icin bu en iyisi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Ay Kala
Short StoryHenuz 18 yasindaydim.Uyumayi , ickiyi ve cilginca dans edip gece bir yerlerde uyuklamayi seviyordum.Hersey Türkiye'den Kore'ye yerlesmemle basladi.Artik patlamayi bekleyen bir bomba gibiydim.