Přitulila jsem se k němu a i slza štěstí mi unikla z oka.
Konečně už ležím opět v jeho objetí. Jen se bojím, abych se ráno neprobudila sama.
•••
Jakmile jsem další den ráno začala opět vnímat svět, rychle jsem se vyšvihla do sedu, zamžourala jsem kolem sebe a srdce mi bylo ohromnou rychlostí.
Naštěstí jsem se uklidnila, když jsem u zdi na druhé straně postele spatřila záda. Ty nejkrásnější a nejdokonalejší záda mého přítele. Celá jsem se zatřásla z pomyšlení, že někdo jako on je doopravdy můj. Neotáčí se po jiných holkách. Má ten nejkrásnější úsměv a když Vám to dovolí, tak v jeho očích vidíte lásku. Dokáže Vás milovat a Vy se nikdy necítíte sami.
Usmála jsem se sama pro sebe a přitiskla se k němu.
,,Jussi" zašeptala jsem mu do ucha a přehodila jsem přes něj svou pravou ruku a začala jsem ho hladit přes hruď. Justin něco zamrmlal a přetočil se na záda. Stále měl zavřené oči a nejspíš se snažil znovu usnout.
,,Vstávej, Sweetie. Nudím se" zamrmlala jsem a odkryla peřinu. Lehla jsem si na něj a začala se mu hrabat ve vlasech. Nic. On mě prostě ignoruje. Uchechtla jsem se a posunula se výš, abych se dostala blíž k jeho rtům. Pomalu jsem se jich dotkla a políbila ho. Justin spokojeně zabručel a pomalu zvedl ruce. Nejdřív je nechal na mých bocích, pak je ale přesunul výš na můj pas, kde je nechal. Nakonec mě obejmul úplně a držel si mě blízko u sebe. Trochu jsem se odtáhla a přejela prsty po jeho dokonalé tváři.
,,Říkala jsi, že se nudíš?" otevřel oči a koukl na mě.
,,No, možná" kousla jsem se do rtu a uchechtla se.
,,To je dobře, protože se taky nudím" řekl a sjel rukou na můj zadek. Vjel mi pod kalhotky a já se smíchem vyjekla.
,,Justine, dost. Dole je tvoje máma" dala jsem jeho ruku pryč a hodila jsem po něm nejistý pohled. Justin vydechl a na chvíli zavřel oči.
,,Asi je no. A já nemám tolik energie, abych si tě položil pod sebe a vzal si tě minimálně dvakrát. Ikdyž bych to strašně rád udělal" zašeptal a kousl mě do rtu.
,,Co tvůj bok?" změnila jsem téma a lehla si vedle něj. Přejela jsem přes náplast a Justin ze sebe nevydal ani hlásek.
,,Nebolí to" řekl. Posadil se a promnul si oči.
,,Půjdu si dát sprchu. Půjdeš se mnou?" pomalu vstal z postele a otočil se na mě.
,,Jen sprchu?" zeptala jsem se se smíchem.
,,Jen sprchu" ujistil mě a vzal mě za ruku. Usmála jsem se a následovala ho do koupelny. Pořád kulhal a moc nenašlapoval na pravou nohu. Ten bok ho určitě bolí.
•••
,,No dobré odpoledne" pozdravila nás Pattie, když jsme přišli do kuchyně. Cupitala jsem za Justinem a zaujatě se rozhlížela po krásném domě.
,,To už je jedna?" zasmál se Justin, když se posadil na barovou židličku.
,,Ano. Na snídani jsem vás ani nebudila, spali jste tak zlatě, že mi to bylo líto. Stejně bych si od tebe vysloužila jen nepříjemné zavrčení a nějakou nevhodnou poznámku, aby ses mě co nejdřív zbavil" zasmála se Pattie, když nám všem nalévala džus. Justin mi pokynul na druhou židličku vedle něj.
,,Byla jsi u mě v pokoji? Mami!"
,,Chtěla jsem vás vzbudit, ale vy jste tak krásně spali. Isabell, ty jsi ležela na zádech a Justin k tobě ležel bokem a čichal ti k vlasům. Dělá to asi často, že?" obě jsme se zasmály, když jsem přikývla na souhlas a Justin na nás odul spodní ret.
,,Dost srandy" zarazila nás po chvíli.
,,Kde jsi zase byl včera v noci? Doufám, že si tam netaháš Bellu. Jinak bych tě musela uškrtit" řekla vážným hlasem a opřela se rukama o linku naproti nám. Justin polkl a já upřeně sledovala Patiiny ruce.
,,Ty o "tom" víš, mami?"
,,Samozřejmě," uchechtla se ,,jsem tvoje matka. Vím všechno, Justine" řekla klidným hlasem. Justin na ni zůstal zaraženě civět.
,,Řešili jsme to s tvým otcem už před dvěma lety. Fredo nás ujistil, že jsi v bezpečí a umíš se o sebe postarat. Jak bych ti v tom mohla zabránit? Navíc po tom, co zabili Jazmyn. Nechala jsem to tak, protože jsi se každou noc vracel stejně domů pozdě a potom ses odstěhoval. Ale dával si mi vědět. Volal si, jak se mám a co Jaxon, takže jsem tě nechala. Jsi dospělý" dokončila a my oba jsme na ni zůstali zírat.
,,Mami, já... " Justin nepokračoval a přešel k Pattie.
,,Nic neříkej" rozevřela náruč a nechala se obejmout.
,,Promiň mi to. Ale upřímně. Měl by ti tvůj pubertální syn říct, že je mafián, vrah, dealer a zločinec? Já bych se na tvém místě úplně složil, mami" zasmál se Juss.
,,Ale prosímtě," zasmála se ,,co by se tím změnilo? Jediné, co tě omlouvá je, že ses pokaždé vrátil domů celý. Až se to jednou nestane, tak tě přetrhnu" pohrozila mu, ale věděla, že to nemá cenu.
Bylo mi teď Pattie dost lílo, ikdyž mi připadá, že se potýkáme se stejným problémem. Ikdyby ho prosila, tak Justin se jen tak nebezpečného života nevzdá. Je to jeho vášeň. Naplňuje ho to a ani kdyby chtěl, tak z toho jen tak lehce nevycouvá.
Zajímá mě, kterou stránku ukáže mým rodičům, až ho poprvé přivedu domů. Jestli to bude ten hodný tajemný budoucí, teď už nebudoucí, právník- ,,Hello sir, nice to finally meet you", nebo tam proste nakráčí- ,,Ya girl calls me daddy too"
Zasmála jsem se nad svými myšlenkami a dopila zbytek džusu.
Votes prosím <3
ČTEŠ
Don't Get Close To Missing Killer(cz)✔️
Hayran KurguDOKONČENO✔️ Co chci, to vždy dostanu. I když je to ona. Co Justin McCann Bieber chce, to dostane. Bohužel ona byla ve špatnou chvíli na špatném místě. Stane se jí to osudným? ČTI PROLOG ❤️