Alice'den....
Mia ve Kristeni tanıştırdığımda önceden tanışıyorlarmış gibi hissettim. Hadi canım nerden tanışacaklar. Mia hesabı ödediğini söylediğinde Kristen sinirlenmişti. Sinirlenince okadar sexi gözüküyordu ki.
Mia elimden tutup arabaya inerken Kristen'e son bir kez baktım. Yeşil gözleriyle beni izliyordu. Ona defalarca bakmıştım. İnsanların gözlerinden herşeyi okuyabilirdim ama onda hiçbir şey yoktu.Ne öfke ne nefret ne de ufak bir sevgi. Hayattan bıkmış gibiydi. Ama garip bir şekilde onun yanında olmak istiyordum. Elini tutmak. Dudaklarındaki piercingi ısırıp bırakmak istiyordum. Vücudunu hissetmek istiyordum.
Böyle düşünürken kızardım o benim öğrencimdi.Hem sadece konuşacak birini arıyordu bana değer verdiği felan yoktu.
Mia'yla arabaya doğru ilerlerken Kristen'ın kaskını takmamış ve son sürat motoru sürdüğünü gördüm.Tanrım ne yapmaya çalışıyordu . Çok hızlı kullanıyordu.
Ben Kristen'ı düşünürken telefonum çaldı arayan Clarise'ydi.
"Efendim Claris"
"Özür dilerim rahatsız ediyorum size bahsettiğim kız varya Türkiye'den taşınan onunla randevunuz 2 saat sonra. Ama şey kız biraz kaçık annesi eşcinsel olduğunu felan söyledi. Kötü alışkanlıkları varmış ve bu zamana kadar hiç bir psikiyatri kızın sorunlarını çözememiş. 1 Haftadır sürekli ağlıyormuş mavi gözleri sürekli mormuş felan. Ben hatırlatayım dedim pekte seveceğiniz bir görüşme olmayabilir"
"Sorun değil Claris uyardığın için teşekkür ediyorum bir saate ordayım"
İşimde 4. yıl olmasına rağmen oldukça iyiydim. Okulun yanı sıra bir klinikte çalışıyordum.
Mia'ya bakıp gülümsedim. Eskiden ona baktığımda içim huzur dolardı ama bugün o huzuru bana Kristen vermişti.
Düşüncelerimden kurtulmaya çalıştım. Mia'nın arabasına binip ilerlemeye başladık.Heyecanlı gibi acaba ileride neler olacak Kris Ve Alice mi?
Yoksa beklenmedik bir misafir mi :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir ruha aşık oldum (gxg)
ChickLitDüzenlenmiştir. Soluksuz oturup bitirecek bir kitap arıyorsanız bu kitap tam size göre ❤️ Finalde ağlamayan insan değildir