_1. bölüm _

677 38 6
                                    

arkadaşlar bu benim ilk böyle anlatımlı hikeyem bu yüzden yanlışlarım olabilir

Beyaz saçlı kız gine o lanet olası alarm yüzünden güzelim rüyasından uyanmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beyaz saçlı kız gine o lanet olası alarm yüzünden güzelim rüyasından uyanmıştı .Bu sinirle uyanan beyaz saçlı kız yataktan bir hışım la​ kalkarak banyoya yürümeye başladı . elini yüzünü yıkandıktan sonra aşağı inip annesinin mükemmel yaptığı kahvaltıyı yeyip  tekrardan üst kata çıkıp o üniformasını giydi.

Bugün için heyecanlıydı beyaz saçlı kız çünkü onun için yeni şehir , yeni okul , yeni sınıf ve yeni arkadaşlar demekti ama bilmiyordu ki bir yerde A-Ş-K yaşayacağını beyaz saçlı kız ...

Beyaz saçlı kız yeni okulunu o kadar merak ediyordu ki nasıl bir yer olduğunu düşünüyordu bunları düşünürken çoktan okula varmıştı. Beyaz saçlı kız , baka kalmıştı bir devlet okuluna göre çok güzeldi . sonra arkasından gelen biri ona masumca gülümseyip.

"Hey sende mi heyecandan er-"

Beyaz saçlı kız on doğru dönmüştü , sarı saçlı kız biraz şaşırdı sonra tekrar o masum gülüşünü yaptı . Ve konuştu .

"Seni daha önce burada hiç görmemiştim ... yeni öğrenci falan mısın?"

beyaz saçlı kız önce güldü sonra cevap verdi .

"O kadar belli mi ? "

sarı saçlı kız başını evet anlamında salladı .

Beyaz saçlı kız bu insanla iyi anlaşacağını düşünüyordu. Aynı taktirde sarı saçlı kızda böyle düşünüyordu.

"Hangi sınıftasın? "

"Sanırım 11-E."

Sarı saçlı kızın gözleri parladı.

"GERÇEKTEN Mİ ? "

Beyaz saçlı kız sadece kafa sallamakla yetinmişti .

"Özür dilerim çok kabayım, benim adım chica ya seninki"

"Bende mangle."

sonra bu iki kız sınıfa girdi.

HOİ !! ARKADAŞLAR İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ bu arada ilk bölüm olduğundan kısa oldu gomena !!

Kalbimdeki Parça - FANGLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin