YA KELEBEKLER DÜNYAYI GÖRDÜĞÜNDE İNTİHAR EDİYORSA ?

18 0 1
                                    


Mavi gözlü çoçuğa olan öfkemi dindirebilmek için dışarı çıkmak istedim.Görevliler ne kadar izin vermese de kendimi zorlukla da olsa dışarı atabilmiştim.Aniden ambulans sesleri yükselmeye başladı,anladım ki birisine bir şey olmuştu ,içime sanki bir şüphe korku düştü, kalbime sanki bir şey sapladılar o derece acı hissettim ,kendimi yola attım bir kaza olmuş trafik kazası hemen taksinin yanına gittim ,ve beynimden vurulmuşa döndüm annem annem kanlar içinde yerde yatıyor ,yardım dahi edemiyorum hıçkıra hıçkıra ağlıyorum,beni ayağa kaldırıp sarsan birisi vardı o kişi bana "kendine gel "diyordu ama kim olduğuna dahi bakamıyordum gözüm annemdeydi,anneme fazlasıyla düşkündüm hani derler ya kız babaya erkek anneye düşkündür diye ben nedense anneme çok düşkündüm.

"anne ne olur kalk " "anne sana bireşey olursa dayanamam " "yalvarırım kalkk "ben sensiz ne yaparım anne " hem ağlayıp hem haykırıyordum artık takatim kalmamıştı yere yığılmıştım . Beni ayağa kaldıran o mavi gözlü çocuktu ona da sadece annem diyebilmiştim annem . Babam iş seyahatinde olduğu için mezuniyetime gelmeyecekti annem o yüzden tekti .Hemen babamı aradım "baba"diyip duraksadım annem annemm kaza yapmış baba ne olur hemen hastaneye gel diyip suratına kapattım .Babamı suçlu buluyordum o an annemin yanında olsaydı belki anneme bir şey olmayabilirdi. Annem kanlar içinde yerde yatmayabilirdi. Giydiğim beyaz elbisem kıpkırmızı oldu o kırmızılık annemin kanıydı hayatımda en çok değer verdiğim insan annem annemin kanıydı. Ambulanstaki görevliler çok zor yaşaması dediler anneme sarıldım anne ne olur dayan anne ne olur benimle kal diyebildim annemin kalbi durdu olay yerinde ,annemin kalbi durdu bu acı nedir kimse bilmez görevlilere yalvarıyorum kurtarın annemi ben onsuz yapamam diye elektro şok cihazı ile tam 4 kez deneme yaptılar malesef dediler ,başınız sağ olsun. anneme sarılıp avazım çıktığı kadar bağırarak aklamaya başladım artık dayanacak gücüm kalmamıştı annem ölmüştü . Beni azarlayan bir annem olmayacaktı annemi yattığı yerden kadırıp sarıldım anne yalvarırım bırakma beni" birden annemin kalp atışlarını duyar oldum "yardım edin annemin kalbi atıyor "diye bağırdım hepsi birden gelip annemi hızlı adımlarla sedyeye koydu "dikkat edin incitmeyin annemi"diyebildim . Yakınımısınız diyen ince sesli bir kız görevinde yeniydi çok belli burnumu silip evet kızıyım dedim . Annemin yanına oturdum elini tuttum hemde sımsıkı tuttum.Doğum gününde aldığım mavi fuları takmıştı .O kadar çok yakışmıştıki çakır gözlü annem benim . Elini sımsıkı tuttum dua ettim anne beni affet beni bırakma diye ...

BULUTUN SARSILMAZ ....

Mavi gözlü kızın arkasından giderken ambulans seslerinin yükseldiğini farkettim. Kız duraksadı derin bir nefes aldı ve koşarak taksinin önünde dona kaldı anne dedi, anne yalvarırım beni bırakma dedi. Onu ayağa kaldırıp sarstım sakin ol diye ,ama o annesine bakmaktan onu kimin kaldırdığının farkında bile değil. Kafasını beni görebileceği şekilde bana çevirdim . Şşşş sakin ol diyip onu kendime çektim. Küçük bir çoçuk gibi ağlamaya başladı .Bende annemi kaybetmiştim hemde bir hiç uğruna anne acısı nedir çok iyi bilirim . onun şuan ne durumda olduğunu çok iyi anlıyordum .Onun için şuan ne desem boştu içinde ne fırtınalar kopuyordur şimdi kim bilir. Görevliler birden hareketlenmeye başladı ne olup bittiğini anlamak için taksinin olduğu yere gittiğimizde elektro şok cihazıyla annesini hayata döndürmeye çalışıyorlardı kalbi durmuştu annesinin anne anne ne olur gitme beni bırakma diye ağlamaya başladı .Ağlaması dahada şiddetlendi .Başını kaldırıp hafifçe tebessüm etti annemin kalbi atıyor ,annem yaşayacak dimi dedi burnunu çekerek . Görevliler hemen sedyeye alıp ambulansa taşıdılar.Mavi gözlü kıza yakınımısın dediğinde evet kızıyım ismim Belinay Saraçoğlu dedi . İşte o an asıl beyninden vurulan ben oldum işte o an hoşlandığım kızdan nefret eder oldum .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 17, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ya Seversem?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin