Sprawa ze mną rozniosła się szybko. Nawet nie mrugnęłam palcem, a cały świat wiedział, gdzie się znajduję. Miałam mnóstwo telefonów, zapraszających na wywiady i właśnie dzisiaj miałam mieć takie spotkanie w Warszawie. Był dzisiaj poniedziałek i dlatego zrobiłam sobie wolne w szkole. Akurat miałam mieć wywiad w ''Dzień dobry TVN''. Ze mną wybrał się tylko mój brat, któremu byłam wdzięczna.
– Stresujesz się? – zapytał Francisco.
– Nie – odpowiedziałam. – Akurat z wywiadami sobie radzę.
Brunet kiwnął jedynie głową, parkując na prywatnym parkingu. Wysiadłam z samochodu, a Fran za mną. Na parkingu przywitali się ze mną prowadzący, a następnie windą pojechaliśmy do studia. Usiadłam na białej kanapie, a w tym momencie zaczął się program.
– W naszym programie Martina Stoessel, argentyńska piosenkarka i aktorka – powiedziała prowadząca, a ja pomachałam do kamery. – Miło cię gościć w ''Dzień dobry TVN''.
– Jestem zaszczycona, mogąc tutaj być – odpowiedziałam.
– Świetnie mówisz po polsku – powiedziała kobieta. – Trudno było się nauczyć języka polskiego?
– W sumie to za specjalnie się nie uczyłam tego języka. Moja mama jest polką, dzięki niej zawdzięczam, że mówię tak dobrze po polsku. To ona wpajała mi i mojemu braku język przodków.
– To ciekawe – stwierdziła. – Dlaczego wybrałaś Polskę?
– Kariera zaczęła mnie przerastać. Musiałam odpocząć, a moja mama zaproponowała, żebym przeniosła się do Polski. Po prostu musiałam znaleźć siebie, a we Wrocławiu mi się to udało.
– Co ci się podoba w Polsce?
– Trudno odpowiedzieć na to pytanie. Podobało mi się to, że mogłam doświadczyć życia zwykłej nastolatki. To było świetne doświadczenie. Od zawsze żyłam na walizkach, a teraz mogłam odpocząć od ciągłej rutyny.
– Chodziłaś do szkoły, czy nie miałaś czasem dość?
– Czasem zdarzały się takie dni, że nie miałam ochoty chodzić do szkoły, ale każdy tak ma. Jednak bardzo lubię moją szkołę.
– Czy planujesz wrócić do kariery?
– Tak, po ukończeniu szkoły, mam zamiar nagrać swoją pierwszą płytę.
– Wiedziałaś, że w Polsce trwa dubbingowanie do Violetty?
– Jestem zaskoczona, ale też podekscytowana. Na pewno będę chciała zobaczyć wersję Polską.
– Dziękuję za wywiad. Miło było cię poznać.
– Mi tak samo – powiedziałam.
– Teraz dla państwa wystąpi Martina Stoessel – dodała kobieta do kamery.
W programie postanowiłam, że zaśpiewam ''Great Escape''. Bardzo lubiłam tę piosenkę. Jest świetna, dlatego postanowiłam ją dzisiaj przedstawić. Dałam z siebie wszystko.
Łatwo przychodzi, łatwo odchodzi na chwilę
I nie mogę trzymać rąk z dala od Ciebie
Jesteś jak milion dolarów, nie zapominaj o tym
Chcę spędzić mój czas z Tobą
I zastanawiam się
Od rana do wieczora
CZYTASZ
Listen to your heart | Jortini
Fiksi PenggemarMartina Stoessel znana dzięki serialowi ,,Violetta". Aktorka i piosenkarka postanawia wrócić do ojczyzny skąd pochodzą jej dziadkowie. Tini jest pół polką i Argentynką. W Polsce nastolatka może rozpocząć normalne życie dzięki temu, że nie jest kojar...