Ben Jordyn 16 yaşındayım yaşadığım ülke çok küçük bir yer Hatta kasaba gibi 2-3 aile sadece Bende bu Tanrının unuttuğu yerde doğdum.Burada 2 tane dostum varr Rif ve Emily onlardan başka yaşıtım yok zaten.Neyse ben çok koyu bir Belieberım ve tahmin edin ne oluyor? Komşu ülkemize konsere geliyo,ben de GİDİCEEEEM :D çok heyecanlıyım.
--------Konserden 1 gün önce-------
Konser yarın!Hemen Emily ve Rif'le pankart yapımına başladık koca kartona kocaman ''WE LOVE YOU BIEBER'' yazdık sonra Emily ile birlikte ne giyeceğimizi kararlaştırdık.Ve gün bitti çok ama çok heyecanlıydım yarın meleğimi görücektim.Bu derin hayallerle uyuya kaldım.
-----------Konser Günü--------
Sabah 6'da kalktım saçıma maşa yaptım üstümü giyinmeden lavaboya girdim günlük işlerimi hallettim ve çıktım aşağıya indim annem kahvaltıyı hazırlamadan çıkmıştı.Hemen bir kase mısır gevreyi ve kahvemi yemeğe başladım.Konsere 6 saaat vardı Emily'i çağırdım giyindik pankartımızı aldık ve Riflere gittik o da giyinmişti üstünde ''Boylieber'' yazıyodu.Aslında Boylieber değildi :D neyse Konser alanına gittik ve beklemeye başladık.
---------Konser--------
Bağırarak One Time şarkısına eşlik ediyordum en önde olduğum için hep göz göze geliyoduk.Melek gibiydi gözleri saçları sesi...
--------------Konser Bitti---------
Eve gelmek için konser alanından çıktım.Hala bulutların üstünde gibiydim.Tam çıkarken Scooter yanımıza geldi ve bize bişeyler söyledi tabi ki anlamadık ve peşinden yürüdük ve üstünde ''Justin Bieber'' yazan bir kapının önünde durduk.Tanrım bir rüya gerçekmi oluyor?
Azcık da benim hikayemi okuyun mk -,-