Köszönöm szépen HunGirl04!! Ez életem első díjja (és kicsit későn is vettem észre, fogalmam sem volt, hogyan működik ez a díjas rendszer 😅😅), fantasztikusan örülök neki!!
Szabályok:
1. Tedd ki a szabályzatot.
2. Köszönd meg a díjat.
3. Írj 10 tényt magadról.
4. Válaszold meg a 10 kérdést, amit kaptál és írj újakat.
5. Hívj ki 10 embert.- 10 tény:
1. Immádom a csokit!!
2. Perverz vagyok 😂😂.
3. Kicsit (NAGYON) Yandere (a husbandoimmal).
4. Imádom a sötét dolgokat, hiszek a mágiában és a szellemekben.
5. Szeretem a művészeteket.
6. Van egy katanám 😍😍 (most hatalmas pofával kiírom ide ezt, mert én olyan dicsekvő vagyok 😁😁)
7. Imádom a gothic metalt.
8. A top 5 Husbandom: Eren, Karma, Izaya, Yato és Heisuke.
9. A porcukrot sunyiban, magában, kistányérból és kiskanállal szoktam enni.
10. Imádom a véres dolgokat és a fegyvereket, meg egy picit szadista is vagyok 😆Válaszok:
1. Szereted az animéket?
Hogy a fenébe, ne? Már lassan 14 éve!2. Ha igen, szereted az A.o.T.-ot?
Egyik kedvencem. ^^3. Ki a kedvenc A.o.t.-t karaktered?
Ereeen!!😍😍😍4. Szereted a yaoit?
Persze!! Mangában a legjobb (vagy 10 Ereri/Riren doujinshi van a telómra töltve 😅😅)5. Néztél már hentai-t?
Nézni nem néztem, csak olvastam oneshotokat.6. Láttad a Higurashi no Naka Koro ni-t?
Még nem, de tervezetten van.7. Szereted a nagyon véres (gore) horrort?
Imádom!! Rá vagyok kattanva, nagyon!8. Mi a véleményed a BMTH - True Friends-ről?
Gőzöm sincs, mi az. 😅😅9. Szereted a krumplit?
Uhuum!És ez lenne a 10.kérdés helye, csak Aki-san véletlen 9-cet írt. Mindegy, folytassuk!
Kérdéseim:
1. Szereted a csokit?
2. Ha animés vagy, hány animét láttál?
3. Milyen fajta zenéket hallgatsz?
4. Ki a legkedvencebb karaktered (mind a fiú, mind a lány)?
5. Szereted a véres animéket?
6. Szereted a Mirai Nikki 1.opening-jét, a Kuusou Mesorogiwi-t?
7. Ha animés vagy, milyen műfajban szoktál nézni?
8. Mik a hobbijaid?
9. Ki a kedvenc WattPados íród?
10. Szeretsz rajzolni?
Akiknek díjat adok:
Mégeszer nagyon köszönöm a díjat!! 😍😍😍😍😍 Jövőhét elején jön majd az új réész!! 😄😄😄
KAMU SEDANG MEMBACA
Attack on Titan Fanfiction - Soto no Sekai (Eren x Oc) [BEFEJEZETT]
Fiksi Penggemar"Egy nap, a falakon túlról furcsa kinézetű jövevény érkezett... Teljesen rendellenes kinézettel volt megáldva, furcsa fegyvereket és ruhákat viselt. Senki nem gondolta volna, de az egész emberiség életébe gyökeres változást hozott... " Nem fogom köv...