Fight The Pain 2, Vervolg ! :) ~ Hoofdstuk 23

381 24 3
                                    

(okee lieverds, ik heb jullie nu wel lang genoeg laten wachten,. maar hier is ie dan, het begin van het vervolg/deel 2 ~ even een belangrijk dingetje, in het eerste deel gaf ik 'het meisje' geen naam zodat jullie het verhaal meer zouden ervaren, dus.... vanaf nu heten jullie Jessa (aa') haha, sorry... flauw $ de Hoofdpersoon is nu dus Jessa, en Liam natuurlijk ;)

ik zal nu ophouden met mijn oneindige gepraat en gezeur $

Enjoy and I hope you like it,

Ik zal zo vaak mogelijk proberen te uppen :)

Hoofdstuk 23 ~ The Story Goes On ♥

Liam's Pov.

“je gaat eraan Payne!” sneerde een maar al te bekende stem door de ruimte,  verward en met een bange blik keek ik om me heen, waar was alles ? alles was zwart, alsof ik mee werd gezogen in een grote duistere diepte, mijn handen stak ik uit, hopend op hulp die niet zou komen “Liam!” verschrikt keek ik achterom, o nee… “Jessa ! hang on !” mijn benen leken wel van ijs, ze waren vastgevroren aan de grond! maar ik moest Jessa redden! “Het gaat je niet lukken Payne, ze is van mij!” hoorde ik de bekende stem weer. “wie ben je ?” riep ik hard terug,  geen antwoord… alleen een felle gemene lach “weet je het dan niet meer Liam ? ben je vergeten wie je vriend was ? de vriend die jij de rug toe draaide ! ik had je beloofd dat ik je zou vinden en dat heb ik gedaan, ik heb je gevonden Liam… en nu ben je te laat!” een vage schim kwam op me aflopen, ik probeerde me te verweren maar de gedaante bleek duidelijk geen interesse in mij te hebben, hij liep door me heen… alsof ik niet bestond, verschrikt keek ik achterom, de gedaante achterna. “Leave her alone !” riep ik toen ik Jessa hoorde gillen “Jessa ! ik kom ! ik zal je beschermen ik beloof het ! Jessa !!”

“Jessa!” met een bezweet voorhoofd werd ik wakker, Jessa zat naast me en keek me met haar grote ogen bezorgt aan “Liam dit is al je derde nachtmerrie deze week” zuchtte ze, ik sloeg mijn blik neer naar de dekens die ik strak vastgepakt had en schudde mijn hoofd “nevermind, het is niets” langzaam ontspande ik mijn handen en liet de dekens los waarna ik ze met een zwiep van me afgooide, Jessa bleef stil zitten, het is nog een wonder dat ze naast me durft te slapen. De afgelopen keren had ik haar geraakt… ik sloeg haar en ik kon er niets aandoen, ik voelde me vreselijk, vooral omdat Jessa zich niet verzet tegen me, tegen niemand meer trouwens… Sinds Jona’s dood en het gewonnen toernooi is ze voorgoed gestopt met boksen, alweer… dit keer heeft ze het mij beloofd… ook zei ze dat ik wel door moest gaan, maar hoe ? hoe kan ik verder gaan als ik er alleen anderen maar pijn mee doe. Zouden de nachtmerries dan ook daar vandaan komen ? doordat ik iedere dag weer denk aan, nee… niet aan denken Liam, hij is weg, voorgoed, de laatste keer dat je hem zag verdronk hij in de rivier, en ik… ik deed niets, hij zwoer wraak en nog iedere dag ben ik bang dat hij opeens voor m’n neus staat… ik wil hem niet zien… ik wil hem niet meer kennen, er komen alleen maar foute dingen van, het enige wat ik wil is Jessa beschermen, mijn Jessa.

------------------------

oke, oke het is kort... maar daarom heet het een teaser ^^

volgende stukje upload ik zo snel mogelijk ♥

Comments and Votes are always welcome ♥

Fight the pain. ~ Liam 1D FanFic.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu