Manyak Mısın?

411 9 0
                                    

17 yaşındaki bir kızın ne işi olabilir ki ? Okuldan baska. Arada bir başlarım okuluna deyip gitmemezlik yapıyordum ama devamsizlik 10 gün olduğu için artık öyle bir şansım yok. Yine sabahın köründe kalktim, Allahtan bugün cumaydi ve sevinmek için bir nedenim vardi. Okula doğru yola koyuldum ve okula gittim. Bu tipleri gördükçe kendime sukrediyordum. Ben liseye ne hayallerle baslamistim... şimdi orangutanlar diyarindayim sanki. KAFAMDA BU DELI ŞEYLERI DÜŞÜNÜRKEN...deli arkadaşım yanıma gelip kafama bir fiske attı. Günaydın deme şekli buydu herhalde deyip bu davranışının üzerinde pek durmadim. Sıra olduk sınıfa girdik falan derken okulda bu tiplere nadiren yakışıklı olan yada sadece benim öyle gördüğüm çocukla karsilastim. Arkadaşlarım o tipsiz diyor ama ben onu çok tatlı buluyorum. Her neyse,sadece bakıyorum ona,başka bir şey yapamiyorum. Tenefuslerde sürekli bizim sınıfa geliyor,arkadaşları var çünkü. Ders edebiyatti,ilk derse edebiyat mi konulur ulan ? demekten kendimi alamiyordum. Öyle böyle ders geçti. Kafamı direk sıraya gomdum. Çekilecek çile değil arkides,sabahın köründe kalk uykulu uykulu edebiyat cek, ninni gibi geliyor valla ya. Sırada kendi kendime uyumaya çalışırken birden benim keretanin sesini duydum. Adı Osmandı Osman diye yakışıklı mi olur demeyin. Nice berkelere bin basar benim osmanım. HERNEYSE. sinirlendim yine. sesini duymamla kafamı kaldırmam bir oldu. Çok tatliydi.

Manyak Mısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin