Letter from Niall Horan 1

5.9K 281 85
                                    

POV Niall Horan

En toch heb ik besloten weer een brief te schrijven naar Lucy. Het geeft me een gevoel dat ik terug praat tegen haar. Ik heb gemerkt dat ik niet zonder haar kan. Elke keer als ik mijn gevoelens niet op papier zet, schreeuwt iemand van binnen om het wel te doen.

Hey jij,

Jij zal echt nooit begrijpen hoeveel je voor mij betekend. Hoeveel ik van je hou. Elke dag vraag ik me af waarom je nog zoveel van me houd zoals je in de brieven schrijft. Ik bedoel, ik heb je hart gebroken. Meerdere keren. Ik heb het ook wel eens in je gezicht gevraagd maar het zijn vage antwoorden. Er zit geen logica in. Je kan elke jongen krijgen die je wilt, ook al zie je dat nu nog niet. Ik ben maar een jongen in een band die succes heeft. Meer niet. Je zal nooit, maar dan ook echt nooit begrijpen hoe ik me voel als ik bij je ben. Of uberhaupt als ik aan je denk. Jij bent de reden waarom mijn dromen nu de werkelijkheid is. Jij bent de reden waarom ik elke dag lach.

Als ik ooit je in het echt zie en ik zeg dat ik van je hou.. Geloof me als ik zeg dat ik van je hou. Dat jij de wereld voor me betekend. Want ik durf het te wedden en zelfs om te zweren. Ik durf te zweren op mijn leven. Ik hou oprecht van je, van je lach, van je aanraking. Van alles.

Je moet echt niet aan jezelf twijfelen. Je moet je tijd niet verspillen aan je gedachte met: ''Ben ik wel mooi genoeg?'' Je zegt wel dat ik je leven heb gered maar je zegt ook dat je het niet kan. Dat ik onbereikbaar voor je ben. Maar ik ben zo bang, ik wil niet dat je dood gaat. Jij bent alles wat ik in een meisje zoek. Je moet jezelf niet zoveel afkraken. Je hebt gezegd dat je me mist, het maakt me blij dat je me mist.

Dat is namelijk een teken dat je nog om me geeft en dat je nog aan me denkt. Ik ben blij dat je me niet bent vergeten. Jou brieven maken me aan het lachen, ook al is het zo depressief.. Het maakt me blij dat je nog in leven bent. Ik beloof dat het goed met je komt, dat je gelukkig word.

Je hebt laatst gezegd dat je ene Luke wel zag zitten. Dat jij hem leuk vindt betekent niet dat ik jou niet meer leuk vind. Want dat doe ik. Dat doe ik vandaag, morgen en voor altijd. Niemand zal dat kunnen veranderen maar asjeblieft, huil niet om mij. Echt niet. Ik ben jou tranen niet waard. Tranen kan je niet in de winkel kopen voor geld. Nee, die heb je van jezelf en wees daar dus ook zuinig op.

Blijf maar gewoon lachen. Lach zoals je elke keer doet, hoe je mij in 1 tel kan betoveren. Je bent het mooiste meisje van de hele wereld als je je stralende lach laat zien. Deze brief komt recht uit mijn hart. Je moet niet denken dat het een leugen is. Alles; woord voor woord, zin voor zin, alinea voor alinea komt recht uit mijn hart.

Vergeet me niet zoals ik jou niet vergeet. Je zal nooit vervagen in mijn gedachte. Ik wil je bedanken voor alles, toen ik langzaam mijn opa verloor. Toen niemand er voor me was.. Zonder jou kwamen mijn dromen nooit uit. Ik heb nog maar 1 droom dat nog geen werkelijkheid is.

'Trouwen met Lucy Johnson'

Het is niet alleen mijn droom, hij staat in mijn bucketlist. Ik moet het doen, ik zal er alles aan doen om met jou te trouwen. Ook al ben je nu heel gelukkig met Luke.. Ik zal het moeten accepteren. Ik weet ook niet wanneer ik deze 'droom' kan wegstrepen van mijn lijst. Maar ik wil het dol graag, begrijp je dat? You are my sunshine.

Als ik je ooit op straat tegen zal komen. Alleen, met Luke of vriendinnen. Het boeit me niet. Ik ren naar je toe. Ik hou je vast en ik laat je nooit meer los. Ik laat je niet gaan, niet nog 1 keer. Ik wil jou bij me, als vriendinnetje of als mijn beste vriendin. Het maakt me opzicht niet veel uit als ik je maar elke dag zie. Als ik je elke dag maar in mijn armen kan hebben. Als ik jou prachtige stem maar kan horen.

Dat maakt mij, Niall James Horan de gelukkigste jongen op aarde. Niet meer, niet minder.

Keep your head up and keep smiling because you are so beautiful and you're worth it.

Love, Niall Horan.

Half A HeartWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu