Kapitola 7 - 18+ (stejně to nikdo nedodrží xD)

136 14 1
                                    

,,Víš.. je to na mě asi trochu rychle. Teprve se známe a já... doteď jsem měl pocit, že jsem hetero. A tak." vysvětlil Tommy a trochu se od Adama odtáhl. Necítil k němu zlost, ani odpor. Prostě jen cítil potřebu mít mezi sebou teď trochu prostoru, aby si každý utřídil svoje vlastní myšlenky. Adam pokýval hlavou a usmál se na Tommyho.

,,Máš pravdu. Co jsem si myslel. Že spolu za měsíc budem něco mít? Nechápu, co se se mnou děje." zasmál se a prohrábl si své černé vlasy.

,,Neřekl jsem ne, jen mi dej trochu času smířit se s tím, že budu asi teplej." mrknul Tommy a lehl si na levou stranu Adamovi postele. Přemýšlel o tom, jak se jeho život za jeden měsíc dokázal takhle moc změnit. Líbal se s klukem a teď dokonce přemýšlel o tom, že by s ním navázal vztah a vůbec mu to nepřišlo nechutný. Asi měl tušit, že ty stíny a barevné vlasy nebudou známkou heterosexuality. Z přemýšlení ho vyrušilo až prohnutí matrace, jak si Adam lehl do postele vedle něho. Tommy cítil teplo, které z něho sálalo, i když byl od něj dobrý kousek. Cítil i vůni jeho deodorantu a v tu chvíli mu přišla nesmírně přitažlivá. Celkově ho Adam svým způsobem přitahoval. Ne přímo po sexuální stránce, ale jakoby spolu měli už něco prožito. Něco na Adamovi bylo známého. Tak, že ho Tommy nebral jako cizího.

Adam se celou tu dobu díval na Tommyho zamyšlený obličej. Nechtěl ho zmást. Jen chtěl být upřímný. Jemně posunul svou dlaň po matraci a prsty přejel po Tommyho zápěstí, které měl u těla. Přejížděl po něm opatrně a jemně, jakoby byl Tommy snad z porcelánu. Chtěl mu dokázat, že mu na něm opravdu záleží. Tommy opatrně otočil hlavu směrem k Adamovi a podíval se mu do očí. Viděl v nich něhu? nebo lásku? Sám nevěděl, ale tušil, že se právě do těch očí zamiloval. Připadal si jak nějaká puberťačka a musel se sám sobě pousmát.

,,Promiň, ale tohle musím udělat. " řekl tiše Adam a přisunul se k Tommymu jen na pár centimetrů. Jednou rukou ho chytil za krk a přitáhl si jeho rty na své. Jejich druhý polibek a byl stejně intenzivní jako ten první. Jazykem přejížděl po Tommyho spodním rtu, sál ho a okusoval. Tommy mu už zkušeně pusu pootevřel a Adam tak vnikl dovnitř, kde se třel o nadvládu s Tommyho jazykem. Tommy mu sevřel ramena a vzdychl do rtů. Tohle pro něj bylo něco neskutečného. Tolik pocitů najednou z jednoho jediného polibku.

Aniž by Adam přerušil polibek, vyzdvihl se nad něho a jemně ho zalehl vlastním tělem. Přitom se samozřejmě díval na Tommyho reakci. Neudělal by nic, co by se mu nelíbilo. Bez jediného slova se odtáhl od těch sladkých rtů a začal mu zkoumat ouško. Nejprve po něm lehce přejel nosem a rty, načež mu věnoval malý polibek a začal ho olizovat a sát mezi rty. To Tommyho dostalo do kolen. Ucho bylo jeho slabé místo. Vpletl Adamovi prsty do vlasů a jemně za ně zatáhl. Adam rukou zajel Tommymu pod tričko a pohladil jeho jemný hrudník, zastavil se na bradavce, kterou prstem obkroužil a začal třít. Tommy se pod novým pocitem prohnul a těžce vydechl. Adam se pousmál.

Nechal ouško ouškem a odtáhl se tak, aby si viděli do obličejů. Tommy byl celý rudý a snažil se s Adamem za každou cenu nenavázat oční kontakt. Adam pochopil, že se jen stydí a není to žádný projev nesouhlasu. Pomalu přejel prsty k lemu Tommyho trička a když nic nenamítal stáhl mu ho přes hlavu dřív, než si to jeden z nich stačí rozmyslet. Aby se Tommy necítil tak trapně, sundal si i svoje triko a obě hodil kamsi za sebe.

Tommy měl tak poprvé možnost vidět Adamův hrudník. Jemně svalnatý, plný malých téměř nepatrných pih, které vykukovaly ze světlých chloupků. Aniž by nad tím přemýšlel jeho ruka vystřelila k onomu místu a pohladila Adamův mužný hrudník. Najednou se cítil mnohem jistější v tom, co s ním Adam dělal. Na nic nečekal a přitáhl si Adama k sobě. Znovu, tentokrát dravě, spojil jejich rty v divokém a vášnivé polibku. Teď už v něm byl jen chtíč a touha po tom druhém. Adam také nezůstával po zadu a ,,omylem" se svým vzrušeným, avšak stále zahaleným rozkrokem otřel o ten Tommyho. Z toho pocitu museli oba slastně zavřít oči. Adam se začal pohybovat pravidelněji a jemně se v intervalech vzájemně otírali penisy. I když to bylo přes rifle, bylo to tak intenzivní, až si Tommy myslel, že se snad zblázní. Lapal po dechu, přivítal oči a zatínal prsty do matrace.

,,Prosím.." zašeptal mezi nádechy a Adam pochopil. I pro něj už to bylo málo. Chtěl víc. Chtěl Tommyho tak moc, až mu to tam dole hořelo vzrušením a jeho penis se až bolestivě pnul v upnutých džínách. Rychlostí blesku ze sebe stáhnul kalhoty a hned se mu trochu ulevilo. Tommy mezitím nadzvedl pánev, aby měl Adam snazší přístup ho vyprostit i z jeho kalhot. Tam Adam nezahálel a stáhnul mu rovnou i trenky. Odhalil tak Tommyho ztopořený penis, který ihned vzal do ruky a jemně po něm přejel. Tommy vzdychl tak hlasitě, až si na ruku musel dát dlaň a tlumit tak své projevy slasti. Nechtěl, aby ho slyšeli Adamovi rodiče nebo nedejbože jeho bratr. Adam mu ruku pohotově sundal a vyměnil ji svými prsty, které Tommymu vsunul do pusy. Ten ihned pochopil a začal je olizovat a sát. Adam nepřestával Tommyho honit a druhou rukou s navlhčenými prsty putoval k Tommyho zadečku.

,,Uvolni se věř mi." podíval se Tommymu zastřeně do očí, sám už byl na kraji svých ovládacích možností. Ukazováčkem přejel po Tommyho dírce a obkroužil ji, u toho nezapomněl druhou rukou přejíždět po Tommyho žaludu. Jemně přidal tlak a vsunul tak první prst do Tommyho zadečku. Tommymu to bylo trochu nepříjemné, spíš jako cizí těleso v těle, ale nebolelo ho to. Na znamení že je vše v pořádku roztáhl víc nohy a zlepšil tak Adamovi přístup. Ten přidal ještě další dva prsty a začal s nimi jemně v Tommym kroužit a zasouvat. Tommy se prohýbal v extázi. Adam přesně věděl, kde se má dotýkat a se spojením jemných pohybů Adamovi druhé ruky na jeho penisu se cítil úplně v tranzu. Poddával se jen tomu pocitu uspokojení.

Adam z Tommyho najednou vyndal prsty a znovu se na něj zadíval. Nejspíš čekal na svolení, ale sám věděl, že by si Tommyho vzal i tak. Byl už maximálně vzrušený a toužil už po spojení jejich těl. Vzal Tommyho pod koleny, jemně mu nadzvedl pánev a nasměroval svůj penis k jeho dírce. Díky dobré Adamově přípravě penis vklouzl do Tommyho lehce a Tommy tak cítil jen slabé pnutí. Adam se musel kousnout do rtu, aby hlasitě nezasténal, jak byl Tommy úzký. Začal se v něm pohybovat zprvu pomalu a táhle, ale dlouho to nevydržel, než přidal na intenzitě.

Tommy sténal i přes ruku, kterou si raději vrátil na ústa. Ještě před nedávnem to pro něj bylo nepředstavitelné a teď tu má sex s klukem a je to naprosto božský. Adam byl na maximální své možné rychlosti a klouzal do Tommyho tak hluboko, až se bál, aby mu neublížil, ale jeho vzdychání mluvilo o opaku. Uchopil Tommyho chloubu a začal ji honit v souladu s přírazy. Stačilo pár rychlých tahů a Tommy se s prohnutím udělal na Adamovu ruku a své břicho. Adam Tommyho následoval a udělal se přímo do Tommyho. Upadl vedle něj, ubrouskem otřel Tommyho spermatem potřísněné bříško a přikryl je peřinou

,,Tak.. teď už si můj?" usmál se a vtiskl Tommymu pusu do vlasů.

,,Přesvědčil si mě."



Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 28, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Defined by us - CZ (pozastaveno) Kde žijí příběhy. Začni objevovat