"Seni mankafa! Topu bana atmanı söyledim."
Louis, evde neredeyse çığlık çığlığa bağırıyorken Zayn, onu dinlemiyormuş gibi sakin bir şekilde oyuna devam ediyordu.
"Gol yedik gerizekalı!"
Louis elinde ki oyun kolunu masaya fırlatırken Zayn, sakince kafasını Louis'ye çevirdi.
"BİRAZ ÇENENİ KAPATIP OYUNA KONSANTRE OLMAMI ENGELLEMESEYDİN KAZANACAKTIK SİKİK BEYİNLİ!"
Orada bulunan kimse Zayn'den böyle bir çıkış beklemediği için kısa bir sessizlik oluştu. Ve daha sonra odada yankılanan bir kahkaha...
Bu sefer bakışlar kahkahanın sahibi olan Niall'ı bulduğunda Niall susmak yerine sesini daha cok yükselttiğinde diğer çocuklarda gülmeye başlamışlardı.Tabi Louis hariç. O hala yedikleri gölün acısını yaşıyor gibiydi.
Niall geçmişini anlattıktan sonra Harry ağlamaya başlayınca bir süre onu sakinleştirmeye çalışmış ve daha sonra Harry'nin telefonuna gelen bir çağrı ile kendilerini burda bulmuşlardı. Bugün çocukların fazla önemli dersleri olmadığı için okula gitmemiş ve Harry'i de buluşma yerlerine çağırmışlardı. Harry ise bu buluşmanın çocukları Niall ile tanıştırmak icin müthiş bir fırsat olduğunu düşünüp anında kabul etmişti.
Niall, ilk önce çekingen yaklaşsa da garip bir sekilde çocuklara kısa zamanda uyum sağlamış hatta onlar ile ortak konular bulup kaynaşmıştı bile. Bu Harry'i mutlu etmişti.
Harry'nin Niall hakkında öğrendiği şeylerden sonra ona olan merakı ve hayranlığı daha da artmıştı. Bir insan küçük yaşta böyle ağır şeyler yaşayıp nasıl bu kadar güzel gülebilirdi?Harry, etrafta dönen konuşmanın ne olduğunu dahi umursamadan sadece Niall'ı izliyordu. Onun bir dakika olsun parlaklığını kaybetmeyen gözleri ve silinmeyen gülümsemesi saatlerce izleme isteği yaratıyordu Harry'de. Bu çocukta ne var bilmiyordu ama şimdiden ona bağlandığını hissediyor gibiydi. Bir boğaz temizleme sesi ile irkilerek kendine geldi ve etrafına baktı. Niall'da dahil bütün çocuklar ona bakıyordu. Louis ise gülmemek için kendini sıkıyor gibi duruyordu. Harry, gözlerini kırpıştırdı, kafasını önüne eğdi ve sessizce "lanet olsun" diye fısıldadı. Neyse ki Liam konuya el atıp toparlamaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game Over [n.s]
Fanfiction"Güneşi gözden kaçırdım diye ağlarsan, yıldızları da göremezsin Harry." Bir Narry Storan hikayesidir. ©Tüm hakları saklıdır.