De wendag

0 1 0
                                    

Eva... Eva.... Eva....!! Wakker worden. Je eerste dag op school... op de middelbare school .

Met het woord "middelbare" werd ik wakker, op eens was ik wakkerder dan wakker... SPRINGLEVEND

Ik liep naar beneden, poetste mijn tanden, deed mijn uitgekozen outfit aan
( GESHOPT 👈🛍), deed mijn haar in een snelle paardenstaart en klaar was kees ( waarom geen Eva?!)

Mijn moeder deed zoals gewoonlijk een beetje te.... moederlijk( tips geven zoals
- hand voor je mond als je moet gapen
- praat niet te veel
- praat niet te weinig
- zeg niet te veel nee
- zeg niet te veel ja
-en nog VEEEEEL meer!!)

Ik liep na de moedertour samen met de GIDS naar de auto.
De auto werd gestart en voor ik het wist was ik op mijn bestemming: MIDDELBARE SCHOOL

Ik liep naar binnen en zag dat ik bij de balie aan moest geven welk advies ik deed en mijn voor-achternaam. Klas 2B zei hij hij gaf me een kaart en ik was er in no-time.

De klas was goedgevuld, niet iedereen was aanwezig op het moment dat ik binnenkwam. Ik keek rond en mijn stoel en tafel werden aangewezen, ik zat naast een meisje genaamd Eliza. Ze was aardig, of tenminste; ze leek aardig. Ik wou geen gesprek beginnen, ik was nog niet klaar voor de ondervragingen, maar de eerste paar vragen kwamen al binnen: hoe heet je?? Wat is je lievelingskleur?? Wanneer ben je jarig?? Hou je van pizza?? 🍕(wie nou niet ??)

Ik zag een jongen, helemaal aan de andere kant. Blond haar en blauwe ogen. Zijn naam was Max. Toen ik naar hem keek kon ik NIET wegkijken ( hoe zou dat voor hem voelen ?! (Goed, toch ??). )

Ik wou naar hem toe lopen maar ja.... elke klas heeft een bitchy leerling, en die was me voor,  heel ver voor, zo ver dat ze aan zijn blonde haar zat !!
Ik wou schreeuwen, DAT IS MIJN EIGENDOM !
Maar dat bleek achteraf toch niet slim te zijn !!

Er luidt nu 1 vraag.... is hij geïnteresseerd in mij?


❤️❤️

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 17, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Helemaal in de wolken (1) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu