İki kız sınıfa girmişti. Sarı saçlı kız sınıfa girdiği gibi sırasına oturdu ve beyaz saçlı kızı yanına çağırdı ama beyaz saçlı kız onu takmıyor en arka sıradaki kızıl saçlı erkeğe bakıyordu beyaz saçlı kıza göre kızıl saçlı oğlan çok yakışıklıydı . Kız bu güzel oğlana bakarken arkasından dokunan el ile irkilmişti . Arkasını dönen genç kız döndüğü gibi arkasında ki sarı saçlı zayıf sportif kızın kötü bakışları maruz kalmıştı. Sonra sarı sportif kız konuştu.
"Hey beyaz saçlı Fadime."
"Benden mi bahsediyorsun ?(!)"
"Bur da başka beyaz saçlı cimcime var mı ?"
Beyaz saçlı kız sınıfa baktı gerçekten de ondan başka beyaz saçlı yoktu sınıfta bu onu hem mutlu hemde üzülmüştü. Sonra sarı saçlı zayıfa döndü. ( Mutlu olma sebebi saç rengi başka kızda olmaması üzülme nedeni bir kişi " beyaz saçlı bir kız yaptı " deyince sınıftaki tek beyaz saçlı kız olması ve disiplin yemesi )
"Aferin sana ... Her neyse Fadime kılıklı ucube o arkadaki kızıl saçlı oğlan benim tamam mı!? "
"Ne yani sevgili misiniz ? "
"Yani sayılır, yani EVET ağ BENİM İŞTE BUNU BİL YETERLİ !!!"
Sarı saçlı zayıf kız sinirli bir şekilde yerin geçti. Ders başladı ama beyaz saçlı kız derse odaklanamıyordu. Çünkü gözü derste değil arkadaki kızıl saçlı genç oğlan dayadı . Taki öğretmen ona seslenene kadar.
"Tatlım sen yeni mi geldin seni daha önce bu sınıfta hiç görmedim de ."
"E-evet. "
"Eee o zaman kendini tanıt sana Fadime kılıklı ucube. "
Bunu diyen sarı saçlı sportif kız beyaz saçlının diyişiyle sarı saçlı çiyan söylemişti bunu beyaz saçlı kız buna sinirlenenmişti . Ve onun sinirlenmesi hayrı halamet değildi, ve beyaz saçlı kız ;
"Tanıtırım tanıtma sanıda senle görüşeceğiz biz. "
Demek istediği ; çıkışa gel çıkışa"Öyle olsun ucube ve bir düşman kazandın haberin olsun."
"Çokta tın."
Din din dın dın diiiin bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Parça - FANGLE
Teen Fiction(#663) Seni seviyorum ve her zaman seveceğim. Seni sevdiğim için bunu yapıyorum. Ama şimdi burada dur. ---- Seni seviyorum! Şimdi git! İkimiz için yaşa! Ben olmasam bile ayakta dur! Sen güçlü bir kızsın! Sana inanıyorum! Şimdi git!