ZeyKer SEN GELDİN VE HAYATIMI DEĞİŞTİRDİN

928 9 3
                                    

Zeynep,annesi demetin işlerinden vakit bulup ilgilenemediği kız .Annesi tarafından Türkiye'ye teyzesi jalenin yanına gönderildi. Aşka inanıyor,Aşkı arıyor....Geldiği okul onun hayatını değiştirecek....Buna inanıyor. Herşey çok güzel olacak .... Ama bilmiyor ki geldiği okulda gelişiyle hayatını değiştieceği insanlarda var....

Kerem o der ki '' Çünkü ben öyle istiyorum '' he yapamıycam diyorsan yandın. İşkenceden işkence beğen . Onun tek derdi sevgisizlik .... Ona göre o sevilmez ,sevmez  . Aşık olmaz , olamaz . Taa ki küçük bir oyuna kalkışana kadar 

Barış , ahh .... Bu çocuk aşık .... Yıllardır .. Ona sorsanız asırlardır .... A canım birde açılabilse .... Ama onun canı yanacak be .... Öğrendiği şey onu çok yakacak .. Keremin kardeşi denebilecek kadar yakını . Ama tek fark Kerem eehh , barış ise cici ....

Melis , kendine göre ondan güzeli yok . Keremin peşinde kuyruk ama Keremin umrunda değil ve asla olmayacak

Emre . Zeynep birazda bu yüzden istedi İstanbula dönmeyi . Bu çocuktan kurtulmanın tek yolu bu diye düşündü çünkü .. Oysa Zeynep bu çocukla sadece 2 hafta çıkmıştı .. Ve Zeynep ayrılmıştı ve dostca ayrılmışlardı .. Bu çocuğun Zeynebi bırakacak hali yok ona göre ....

Can , Keremin sağ kolu . Sol kolu ise ufuk .. Neysee .. Tek manitalı kişi diyebiliriz .. Yağmur ' a biraz zor kavuştu ve şimdide gayet mutlular ....

Yağmur , can ' ın biriciği , herşeyciğii . Gülmeyin bee . Neyse toparlanalım .. Bu kızın Zeynebe yararı olacak .. Çünkü onunda Zeynebinde dosta ihtiyacı olacak ....

Dilan , melisin kuyruğu ..

Sedat , okulun en şakrak çocuğu ....

Jale , Zeynebin öz teyzesi .. Doktor murat ile evli .. Özel Sayer Kolejinin müdüresi ....

Demet , yurtdışında kendi butiği olan bir bayan

Ahmet-Sevim Sayer , bildiğimiz Sayer ler

Cihan - Tülin Güzel , mutlu bir evlilikleri var

KEREM SAYER

'' Ben bir karanlıktaydım .. Arafta .. İyi ya da kötü .. Sevmezdim kendimden başka kimseyi . Almazdım hayatıma . Sokmazdım derinime .. Ama .. Ama sonra sen geldin ve hayatımı değiştirdin ''

ZEYNEP YILMAZ 

''Sen .. Sen sığındığım tek limanken . Attın beni denize . Ne kadar çırpınsam boş .. Batıyorum en dibe ''

ZeyKer SEN GELDİN VE HAYATIMI DEĞİŞTİRDİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin