Hayırlısı

273 1 0
                                    

Merhaba  gülüşü güzel yine yokluğunun kaçıncı günündeyim  hatırlamıyorum.Sanırsınki asılar geçmiş gibi belkide dündü yokluğunun başlangıcı dedim ya hatırlamıyorum kafam bi hayli karışık yokluğunla birlikde başladı unutkanlık hayırlısı buymuş diyeceğim fakat benim hakkımda hayırlı olanı alımda yazılanı uygun görmüş rabbim günler geçtikçe  bir yanım sürekli eksilsede diğer yanımda bir umut bir istek yetiryordu  kaderimdeki hayırlı eşi aramaya  baskın geliyordu  diğer yanım.Dedim ya diğer yanım unutkanlık desem de hayırlısını dilesem de sanki asırlara kafa tutarmış gibi sen diyorum hala sen. Neden bilmiyorum. Konu ne olursa olsun hayırlısı diyorum. Sensen de hayırlısı başkasıysa da hayırlısı. Her zaman alınyazısı. Bazen sevgisine yenik düşüyor insan hayırlısı desede. Sevdiğini zanneder hayırlısı olmadığını bildiği halde. Insanlar nasıl bu kadar körelmiş ve nasıl bu kadar at gözlüğü takmışcasına etrafını görmez olmuş ? Hayırlısını Yaradan'dan ister ama bir yanıda her o der aslında. Neden peki o ? Cazibe midir insanı körelten yoksa insan mıdır hiç birşeyi görmeyen görmek istemeyen?Hayırlısı derken alınyazısı varken neden onu isterler?Hatta bazen ne olduğunu nasıl olduğunu bile takmazken.Illede sen illede sen derler.Bi tarafı hayırlısı,alınyazısı diye çığlıklar atarken.Evet öbür yanım,evet hayırlı olanım dediğim gibi yokluğunla o gülüşün arasındayım.Peki sen nerdesin?Tam olarak ben hangisindeyim?Senin için hangisiyim?Mutluluk mu yoksa yokluk mu ? Aslında sen benim mutluluğumsun belkide kalbim aklım seni hayırlısı seçmişti yani alın yazısı olarak görmüştü oysaki rabbim buyuruyor  kimi benden çok seversen onu senden alırım diye bir şimdi anladınmı sevdiklerimizi o kadar çok sevdiğimiz halde neden kaybettiğimizi yeterki güneş ay soğuk sıcak farketmez sen baharımsın belki ilk baharım belkide son bahar.Yıllar geçti senin yokluğunun üzerinden arada ummadığım zaman aklıma geliyorsun düşüncelere sokuyosun ama bir türlü geri gelmiyorsun.Sahi neden gelmiyorsun gerçi gelsen fayda etmezki eskisi gibi olamayız ki sevgili artık biz olamayız.Biz olamayız demişsin eskisi gibi olamaz kimse zaten ne kadar istersen iste. Hele bide olamayız dersen hiç olmayız hiç olamayız biz. Biz olmuşuz bi kere belki de ilk kez denediğimizde yapamadık belki de yapmaya çalışmadık hiç olamayiz derken şimdi biz bizsiz kaldık. Insanlar ilkinde yapamadıklarında sonrasında da yapamazlarmış belki de yapar ama ona inanmazlarmış başkalarında öyle gördüğü için. Denemek istemediğı kolaya kaçtığı için. Hani başkasında öyle olmuş ya bizde de öyle olacağını düşündüğümüz için tekrar biz olmayız. Aslında yüreklerde bizizdir belki de farkında olmadan habersizce. Senle ben değil bizizdir biz birizdir. Ikinci yola çıkışımız hayırlı mı olur acaba ? Hayırlı olmadıktan sonra ne sana ne bana yarar bu aslında. Sen beni herşeyden çok sevdiğin bende seni herkesten herşeyden çok sevdiğim için böyle olmuştur ve biz olmaktan çıkmış senle ben olmuşuzdur artık. Biz kendimizi, birliğimizi bitirmişiz bile bile baksana. Yaradan'dan çok sevdiğimiz için yanlış yaptığımız için, fazla sevdiğimiz için, aslını yanlış gördüğümüz içindir bunların sebebi. Artık biz olmazmışız sevgilim. Bak işte kalp bu hala benimmişsin gibi sevgilim diyorum. Neyse alınyazımızı bilmiyoruz ışte herşeyin hayırlısını diliyoruz ve öyle dua ediyoruz. Kaderimizdeki yanlışı bulmuşuzdur belki ama Yaradan bunu da görür biz olmadığımızı kaderimize yazılıp yazılmadığımızı şimdi gerçekten herşeyi bırakıp hayırlısını istediğimizi görüyodur ve inşallah herşeyin hayırlısı ömrümüze verir. Allah'ım senide, yüreğinide, ömrünüde hayırlılarıyla karşılaştırsın. Hayırlısı bulmamız ve alınyazımızı hayırlısıyla yaşamamız dileğiyle canım. Allah'a emanet ol. Yaradandan fazla sevmemeliydik biz. Şimdi gerçekleri gördük ve öğrendik. Nasıl sevmemiz gerektiğini, kimi daha çok sevmemiz gerektiğini, HERŞEYI...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Eski Sevgiliye SöylediklerimizdenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin