Kushina

758 70 2
                                    


"Nedovoľ, aby ťa to obťažovalo, nenechaj, aby ťa to obťažovalo, nenechaj sa tým obťažovať ... Nenechaj, aby ťa to kurva obťažovalo."

Sekretár si udrie hlavu do stola v snahe, utlmiť všetky zvuky hekania prichádzajúce z vedľajšej miestnosti. Takto to bolo posledných 20 minút!

Naruto má ďalšie svoje --jedlo--- a zvuky prichádzajúce z uzavretých a údajne hrubých dverí, začínajú odrážať Sasukeho nervy na úroveň hystérie.

Keď sa mu zlomí ďalšia ceruzka, tak to vzdá a bezmocne sa oprie o stôl.

Vďaka bohu, zvuky sa o niekoľko minút na to, utlmia. 

Potom sa dvere otvoria.

Keď sekretár zdvihne hlavu zo stola, uvidí blonďavého riaditeľa stáť vo vchode do kancelárie z rozopnutou košeľou.

„Uchiha, zaobstaraj auto," nariadi pri chôdzi k čiernovláskovy.

Ten prikývne. „Okamžite to bude."

"Oh a ..." Naruto sa nakloní k Sasukeho pracovnému stolu. „Chcem tvoju krv," uškrnie sa a ukazovákom zdvihne sekretárovu bradu aby mu videl do očí.

„Ale práve ste mali " jedlo "pane," Uchiha rýchlo otočí hlavu a pokúsi sa zakryť svoju červenú tvár.

„Áno, môj žalúdok je plný ale takto to nefunguje. Povedal som ti to, nie? Ak to nie je tvoja krv, hlad je stále tam, " ušrknie sa riaditeľ a schytí Sasukeho ruku do svojej.

„Toto," čiernovlások sa pokúsi odtiahnuť ruku preč, ale Uzumakiho uchopenie je silné. „Nie je súčasťou mojich sekretárskych povinností."

„Nie," odsúhlasí Naruto. Potom si pritiahne Sasukeho trasúcu ruku k ústam. „Toto nieje časť tvojich * sekretárskych povinností *. Ale.. je to tvoja chyba, že máš takú dobrú krv ..."

Keď sekretárovi Uzumakiho zuby zlomia kožu, trocha zjojkne. Ruku sa pokúsi znova odtiahnuť, ale blondínove uchopenie zostane pevne. Uchihova červená tvár sa ešte viac zafarbí, keď Naruto olíže všetku vytečenú krv preč a potom jeho horúci jazyk precestuje po Sasukeho ukazováku a až k boku jeho ruky.

Ten zalapá po dychu: „Hgh, dos-"

„Si veľmi citliví na niekoho kto je dospelý," preruší ho uškŕňajúci sa blondín.

Keď čiernovlások konečne vytiahne svoju ruku preč, cíti sa ako paradajka. „Som *pochúťka *, takže odomňa prosím zostaňte preč."

„To si," uškrnie sa Naruto a nemôže si pomôcť keď mu cez pery preletí úsmev.

Sasuke zdvihne hlavu a Uzumakiho si premeria. Keby blondín nebol taký egoista, potom by mohol byť skutočne dobrý priateľ, možno aj mil- ... sekretár zavrtí hlavou, v snahe sa tých myšlienok zbaviť.

Ale jeho oči nemohli opustiť tie riaditeľove, bez ohľadu na to, ako veľmi sa snažil.

„Ahhh ... Naruto ..." niekto vykríkne, čo spôsobí že Naruto aj Sasuke, sa obrátia. Sekretár si vtedy spomenie, že Neji je stále pri riaditeľovi na stole.

Blondín sa náhle napne a postaví sa. „Uchiha, to auto," zvolá predtým, ako vojde späť do svojej kancelárie.

„Samozrejme, pane ..." odpovie čiernovlások pri pohľade na zem.

„Keď to nieje tvoja krv, tak môj hlad neodíde." Zimituje si čiernovlások v mysli toho idiota, keď uvidí, ako Neji, bledší než zvyčajne, odíde z kancelárie.

„Riaditeľ zvyčajne požaduje len krv zo zdravých partnerov, preto ho všetci navštevujú len raz mesačne, takže samozrejme neexistuje spôsob, ako by som sa mohol postarať o všetky jedlá ja sám ... Takže namiesto toho pije len pár kvapiek tu a tam. " vzdychne si a ďalšiu zložku papierov hodí do schránky.

„Ale bez ohľadu na to, čo hovorí, je jasné, že si užíva so všetkými svojimi partnermi a nie len kôli *nutnosti*," pretočí oči „ spí s nimi len kôli zábave."

Sasuke by to nepriznal, ale pri tej myšlienke ho pichlo pri srdci. Bolesť odmietla zmiznúť. Do riti. Je žiarliví na Uzumakiho posteľných priateľov. Musel sa fakt zblázniť!

Rýchlou chôdzou sa dostane do riaditeľovej kancelárie a začne čistiť kanceláriu po ...jedle .

Všetky papiere poukladá späť na stôl kde boli a vreckovkou utrie niekoľko kvapiek krvi roztrúsených po podlahe. Keďže začne zvoniť telefón, tak ju nestihne vyhodiť, len si ju pri chôdzi šupne do vrecka na nohaviciach.

(time skip)

Ukázalo sa, že Sasuke úplne zabudol na to, že prezentácia nových produktov je dnes a nie zajtra. Obviňoval za to nedostatok krvi.

„Aha, to je manažérka a manželka prezidenta spoločnosti, Minata Uzumakiho! Je to prvýkrát, čo som ju videl," Poznamená niekto stojací vedľa sekretára, ako sa k ním priblíži čierne auto.

Sasuke sa zvedavo nakloní a spozoruje ako Kiba pomáha žene z tmavej limuzíny.

Celá jej tvár bola úplne pokrytá čiernym závojom rovnako ako jej oblečenie, zatiaľ čo niekoľko mužov nad ňou držalo bielo-ružový slnečník, aby zablokovali slnko. Dokonca mala aj rukavice.

„Je neobvyklé, že ju tu vidím počas dňa. Počul som, že je veľmi alergická na silné slnečné svetlo," ozve sa čiernovláskovy pri uchu ďalší hlas.

Keď sa však Kiba a prezidentova manželka priblížila k vchodu, žena sa potkne a jej závoj sa zachytí na slnečník čím stiahne aj elegantný slnečný klobúk, ktorý má na sebe.

„Pani Kushina!" vykríkne Kiba a chytí ju skôr, než by mohla dopadnúť na zem.

„Vydržte to! Musíme ju dostať dovnútra!" zavelí brunet, keď k nemu Sasuke dobehne a vytiahne mu ju z uchopenia.

„Rýchlo pripravte súkromnú miestnosť pre pani Uzumaki," prikáže sekretár jednému z ochranky.

Ako sa čiernovlások pokúsi pomôcť žene postaviť, zdá sa, že niečo zacíti a začne sa snažiť dobiť do sekretárovho vrecka na nohaviciach.

„Krvavá vreckovka," spomenie si Sasuke, ako sa jej pokúsil odísť z cesty. Našťastie sa zdá, že sa žena spamätá.

Čiernovlások sa nadýchne: „Prepáčte, ale ste na tom rovnako ako riaditeľ Uzumaki?"

Obaja Kiba aj prezidentova manželka nervózne vyskočia, keď pribehne ochrankár a povie im, že miestnosť pre pani Kushinu je pripravená.

„Pán Inuzuka, ja ju tam odveziem, vy by ste mali ísť na stretnutie."

„Ale..."

„Prosím, nechajte to na mňa," usmeje sa Sasuke zdvorilo, ako pomôže žene chodiť. „Týmto smerom madam."

Kiba sa môže pozerať len nato, ako sekretár a Kushina odchádzajú. 

My boss is the best ⚣/sk ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat