Loki uložil manželku na postel. Frigga za ním běžela již od brány.
"Drahoušku, co se děje? Kde je Thor? Co je s Mysteri? Proč jste byly tak dlouho pryč? Jak to, že Mysteri má bojovou uniformu? Vy jste bojovali? " opakovala stále své otázky. Loki ji ignoroval a zmohl se jen na lehké políbení matky na tvář.
" Mami, můžeme mít chvíli klid? " zeptal se podrážděně. Frigga tedy odešla, aniž by dostala odpověď na jedinou otázku. Mysteri ležela skoro bez dechu na posteli.
" Miláčku co se děje? " zeptal se jí.
" Tlačí.... Ten hrudní.... Pancíř.... Sundej to... " sýpala Mysteri. Loki rychle přetočil manželku na bříško a vyndaval z pancíře matky. Když vyndal i poslední, silou od sebe roztáhl obě strany plechového brnění. Mysteri se okamžitě sýpavě nadechla.
" Díky" zahuhlala po chvíli a vylezla z krunýře. Neměla pod tím nic, proto si dlaněmi překryla ňadra a vydala se ke koupelně. Loki ji ale okamžitě chytil a objal ji zezadu.
"Ale ale drahá. Jsme svoji již tři roky a ty se přede mnou stydíš? " zavrněl jí do ouška. Mysteri trochu pootočila hlavu.
" N-ne, nestydím " řekla. Loki se uculil.
" Tak mi to dokaž" zašeptal a udělal krok do zadu. Mysteri se otočila ke svému muži čelem. Usmála se a spustila ruce k bokům. Nyní před ním stála od pasu nahoru nahá. Loki si ji se zájmem prohlížel, jakoby nebyl znal každičký záhyb a detail jejího těla.
"Jsi překrásná drahá" vysekl manželce poklonu. Mysteri se uculila a zaplula do koupelny. Napustila si plnou dlážděnou vanu horké vody a svlékla si i černé obtaživé kalhoty. Sepnula si dlouhé vlasy do složitého drdolu a opatrně vlezla do lázně. Usadila se, pohodlně se opřela o dlážděnou stěnu vany a slastně zavřela oči. Po chvíli ucítila sobě tak známé ruce, které jí masírovaly ramena. Na tváři se jí objevil úsměv.
"Loki? "zeptala se polohlasem. Manžel jí jemně políbil rameno.
" Ano" zašeptal a něžně jí hladil po ramenou a krku.
"Smím se připojit? " zeptal se ještě. Mysteri se uculila a kývla. Oči měla stále zavřené, ale vidina manželova obnaženého těla jí donutila je otevřít. Loki se právě svlékal na druhé straně, přesně naproti ní. Sundaval si košili a na Mysteri vykoukla ona jizva. Smutně sklopila zrak. Loki si toho všiml, proto ze sebe rychle shodil zbytek oblečení a vlezl za manželkou. Lázeň byla veliká a docela i hluboká, jen na krajích byly sedátka, na jednom z nich seděla Mysteri. Proto k ní musel doplavat. Sundal jí ze sedátka a vyhoupl na sebe. Lokimu byla voda po bedra, ale Mysteri ji měla až po nos. Byla poměrně malá. Proto si ji na sebe vysadil.
"Miláčku, tím se netrap" pokoušel se manželku utěšit.
"Tu jizvu máš kvůli mně.... Ublížila jsem ti a ty jsi mě i přes to požádal o ruku" zakňourala. Loki jí zvedl bradu a donutil ji se na něj podívat.
"Lásko, ty jsi mi neudělala vůbec nic. Neřeš to" konejšil ji. Nejspíš se mu to povedlo, protože se usmála, přitáhla si ho k sobě blíž a něžně ho políbila. Loki si to náležitě užíval, jelikož tohle mu chybělo ze všeho nejvíc. Ten pocit, že někoho má a že ho miluje.
************************************
Po koupeli si šli lehnout. Mysteri seděla, nohy měla přikryté a četla si knihu. Loki ležel na boku otočený na manželku a snažil se jí donutit ke splnění své manželské povinnosti.
"Loki, mám zrovna rozečtenou kapitolu" zamumlala aniž by se na něj podívala. Bůh lsti se na ní podíval těma štěněčíma očima.
"Drahá, prosím. Neodepírej mi to" zkoušel to na ní. Mysteri pevně sevřela rty k sobě.
"Nechej to na zítra " řekla a přetočila stránku. Loki se opřel o lokty.
" Ty moc dobře víš, že tě dokážu přesvědčit " uculil se na ní. Mysteri zvědavě zdvihla obočí.
" To jsem tedy zvědavá jak" řekla na oko chladně, při tom ale věděla, že už to má předem prohrané. Loki se zvedl z postele a šel nejdřív na balkon nadýchat se trochy čerstvého vzduchu. Bylo krásně, na obloze zářily hvězdy a Revalnisa nádherně voněla. Loki se trochu sklonil a přičichl si k jemu tak známé květině. Poté se navrátil k manželce. Věděl, co na ní zabíra. Očima našel pod dekou její nohy a potom je obkročil. Po čtyřech se k ní opatrně blížil. Mysteri o něm věděla, ale dál si četla. Loki už byl jen kousek od ní a tak zvedl hlavu nad knihu a sevřel její vršek ve rtech. Tím donutil Mysteri se na něj podívat. Loki doslova vyplivl knihu na svou stranu postele a přiblížil se k ní ještě víc.
"Tak? " zeptal se Loki šeptem. Měli obličeje těsně u sebe, že cítili dech toho druhého.
" Jsem jen tvá " zašeptala Mysteri s úsměvem. Loki překonal ten poslední centimetr a svou paní políbil. Poté ji něžně sesunul do lehu a klečel nad ní. Dostal, co chtěl.
**********************************
" Spokojený? " zeptala se udýchaně, když bylo po všem. Loki si jí překulil na hrudník.
" Ano. Byl jsi úžasná " oddychoval bůh. Mysteri si na oko uraženě sedla.
" A copak nejsem pořád? " zeptala se kousavě. Loki si ji s úsměvem strhl zpět a přitiskl si ji k sobě v majetnickém objetí.
" To víš že jsi " zašeptal jí do vlasů. Mysteri se smířeně usmála a podepřela si hlavu dlaní.
" Lásko, mučili tě tam? " zeptala se po chvíli. Bylo ticho. Mysteri trochu zvedla hlavu. Bůh již poklidně spal.
ČTEŠ
Jen tvoje... (Loki FF)
FanficManželství mladých bohů není žádná pohádka. Věčně sarkastický a samolibý Loki spolu s věčně uraženou a výbušnou princeznou Mysteri tvoří dokonalou časovanou bombu. Hádkám, šarvátkám a rozbrojím se nevyhnou ani oni...