Sonia:N-N-Nu pot...,
Eu:Stiu ca cea ce zic nu e normal,dar m-as simti oribil daca nu ai veni
Sonia:Scuze Vlad...dar asta nu se poate
Eu:M..m..Mbine...
Sonia P.O.V (eu)
"Gata,totul s-a sfarsit...Vlad a plecat din camera ! Eu ramanand singura...nu vreau sa fie cu Tania,ea il minte,nu stie altceva ! Dara ar stii tot cea ce stiu eu,Bunica,Rebe,Narcisa,Akash,Cristi,Risha......nu ar mai face greseala asta"
Venind bunica in camera
Bunica:Sonia de ce plangi ?
Eu:Pai...avand in vedere ca Vlad si Tania se casatoresc,Tania il minte,Aliya lafel...totul bine
Bunica:Doar nu te gandesti sa renunti..nu ?
Eu:Cam...ce as mai putea face ? Am incercat tot,m-am schimbat in rau...doar ca sa iau dovezi impotriva alora...nu a mers nimic ! Totul a fost in zadar
Bunica:Alti au renunțat ? Au fost multi care au fost in aceași situație,dar voi sunteți suflete pereche ! Intodeauna cand nu ați mai fost impreuna D-zeu v-a adus intodeauna impreuna ! Nu renunța,inca il mai poți salva Sonia,asculta-ma
Eu:Ai dreptate,si stiu exact ce sa fac
Cristi P.O.V
"Viata mea e asa ciudata,pe deasupra ca mi-am pierdut iubirea vieții...la propriu a murit...acuma si frat-meu tr sa se însoare cu Tania aia pe care nici macar nu o iubeste,si pe deasupra nici nu stie adevărul,ca daca l-ar stii i-ar da un șut in fund si aia ar pleca drq in viata noastră si i-ar lasa sa traiasca fericiti Vlad si Sonia,da nu...ea si Aliya au intodeauna un plan sa obțină cea ce vor . Orcum...Sonia sigur v-a face ceva"
Vlad P.O.V
"Nu pot sa cred ca nu pot sta fericit cu iubirea vieti meli(Marica 2,o stiti,nu 🤣🤣 ) Dar simt ca Sonia v-a opri nunta,nu stiu...dar asa simt ! GATA ! M-am pregatit pentru soanzurarea aia cu Tania..."
Tania P.O.V
"Gata,nu mai trebuie sa imi fac grij,Sonia aia nu o sa isi mai facă apariția,hehe ! Insfarsit știam eu ca Vlad ma iubeste nu pe aia Sonia sau cum drq o cheama...gata rochia mea e superbă si Aliya lafel,il vrea pe Cristi foarte mult...si o voi ajuta dupa căsătoria mea logic"
Sonia P.O.V (Adica eu)
"Nu o sa-l las pe Vlad,nu,am un plan perfect si de data asta v-a functiona,cu putine informati de la oameni "lor" voi putea afla tot"
La nunta
Vlad*Offf,Sonia inca nu a venit....asta inseamna ca chiar nu vrea sa opreasca nunta ? Eu tot asta simt...nu stiu de ce...dar acuma v-a trebui sa imi accept viata asta "buna" "
Popa:Daca are cineva ceva de obiectat,sa spuna acum,sau sa taca pe vecie
Eu:Stop !
V A C O N T I N U A.. . . . . . .
#484cuvinte
CITEȘTI
Destinul (F.F Vlad Si Cristi Munteanu)
Fanfic♣ESTE FICTIUNE♣ ❌ Cartea este inspirata dintr-un serial Indian❌ ♣ESTE FICTIUNE♣ Povestea de iubire dintre doua fete gemene Sonia si Emma cu doi baieti gemeni Vlad si Cristi....i-a o intorsatura ! Se despart din cauza parintilor care nu ii lasa impre...