Çirkindim ama bundan utanmıyorum, kiloluyum bundan utanmıyorum , sivilcelerim var bundan utanmıyorum, bir ailem yok bundan utanmıyorum. Hiç bir zaman dış görünüşümden ve sahip olduklarımdan utanmadım.Mükemmelliyetçi değilim mükemmel bir insan da değilim. Kusursuz değilim , hiç kimse kusursuz değildir. Ama bunu insanlara anlatamazsınız . Siz ne kadar anlatmaya çalışsanızda anlamazlar.
Bir insanı ilk önce kusurlarıyla sevmeli , daha sonra herşeyiyle.
Kusurlar insanın mükemmeliğini bozmaz çünkü kusursuz bir kalp daha önemlidir.
Zayıf olamayabilirsin , güzel olmayabilirsin , zengin olmayabilirsin, dışlanabilirsin , hor görülebilirsin ama bunların hepsine kusursuz bir kalbin olması yetebilir.Öncelikle bu bir değişim hikayesi değildir. Ben size bir insanın kusurlarıyla dahi sevilebileceğini anlatmak için burdayım.
Hiçbirimiz kusursuz değiliz. Hiç bir zamanda olmayacağız. Bu yüzden kusurlarımızdan utanmamıza gerek yok.
Gerçekleri söyleyenler hep dışlanır gibi bir ön görüm yok. Ama gerçekler bazen canımızı ciddi anlamda yakabilir.Kusursuz değilsiniz ama kusursuz kalpleriniz var.
Duygularımı yazarak ifade etmeyi seviyorum.İnsanlar duymak istediklerini söylemenizi isterler. Fakat biz söylemek istediklerimizi söyleyeceğiz.
Kusursuz Kalpli olmayı öğrenin yeter kusursuz bir bedene sahip olmasanızda olur.
NOT ;
🚫Bu bir değişim hikayesi değildir.
🚫 Karakterler tamamen hayal ürünüdür.
🚫 Fikirleriniz ve önerileriniz için msj atabilirsiniz.
🚫 Ön yargılarınız varsa bu hikaye ile yenebileceğinize inanıyorum
🚬 Sigara Yasak değildir.
🚫Kurgusu tamamen kendi şahsıma aittir.
🚫Kitap ismi bana aittir çalınamaz !!
🚫 Dram içerir , duygusallık ön planda.
🚫 Kitabın içerisindeki karakterin kıza yazdığı kitabı ve müzikleri profilimde bulabilirsiniz.💥Sizleri Seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Yazar
RomanceÇirkindim ama bundan utanmıyorum, kiloluyum bundan utanmıyorum , sivilcelerim var bundan utanmıyorum, bir ailem yok bundan utanmıyorum. Hiç bir zaman dış görünüşümden ve sahip olduklarımdan utanmadım. Mükemmelliyetçi değilim mükemmel bir insan da d...