~4~

288 30 8
                                    

Chanyeol Pov.

Te. Jó. Isten. Megcsókolt!? Engem! Park Chanyeolt, aki már több mint egy hete vágyakozik rá!

Nem tettem semmit csak álltam ott mereven, miközben ő még mindig ajkaimon csüngőtt.  Nem mertem vissza csókolni, hisz nem is ismerjük egymást és én nem tudom mit érzek iránta, de... Ah leszarom!  Át fogtam a derekát és még közelebb húztam magamhoz. Olyan finom ajkai voltak, hogy hülye lettem volna elválni tőle. Nyelvét végig simította az alsó ajkamon, bebocsájtást kérve a számba, amit én készségesen engedtem le. Ahogy nyelve találkozott az enyémmel valami eszméletlen érzés fogott el. Hihetetlen mikre nem képes a nyelvével!  Tökéletes volt!  Életem legjobb csókja. Lassan oda vezettem a falhoz, majd erősen neki préseltem a kicsi testét. Egyre izgatóbb dolgokat tettünk egymással ami nagyon tetszett! Neki nyomtam az alsó felem hogy, érezze mit váltott ki belőlem. Elvált tőlem és egy akkorát felnyögött hogy, szerintem azt a szomszéd is hallotta!  De nekem nagyon bejött. A kezei már felsőm alatt tevékenykedett és alhasamat simogatta. Éppen nyúlni akartam az ő felsőjéhez mikor, hirtelen fordított a helyzetünkön, így én kerültem a falhoz. A szemébe néztem és láttam benne a tiszta vágyat és én sem voltam másképp!  Elkezdte puszilgatni a nyakamat, ami őszintén csikizett de most ez érdekelt a leginkább. Levette rólam a felsőt, majd ott is csókolgatni kezdett. Nekem ennyi pont elég volt ahhoz hogy, lent izgalmiállapotba kerüljek. Nagyon értette a dolgát Baekhyun! Elvált tőlem és már készült volna lentebb haladni, de helyette felhúztam és róla is lekerült a póló!  Amilyen gyönyörű mindene, nem csodálkoztam hogy, a teste is gyönyörű. Megakartam csókolni de össze esett.

-Baekhyun!? -kezdtem szólongatni de felesleges volt mert már biztos nem hallotta. Amilyen részeg volt nem csodálom!  Na baszki!  Most jól itt hagyott!  Felemeltem és az ágyra raktam ,majd mentem elintézni a khmöt a lábam között.

      Miután kész lettem a DOLOGGAL én is az ágyra feküdtem és magammal húztam Baekhyunt is. Eszembe jutott hogy, nincs rajta póló de olyan álmos és részeg voltam hogy nem érdekelt. Mély álomba merültem, Baekhyunt át karolva!

 Mély álomba merültem, Baekhyunt át karolva!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~~~~•~~~~

Reggel kisebb forgolódásra keltem, és nem tudtam megállni hogy ne nézek rá az okozójára. Minden reggel erre akarok kelni!  Baekhyun gyönyörű szunyókált még a kezeim közt, ami nagyon aranyos volt. Próbáltam egy kicsit jobban felfeküdni, de ebből csak az lett hogy, Baekhyun kinyitotta a szemét.

   -Hol vagyok? -sutogta, majd felült és mikor meglátott kikerekedett a szeme.  - Úristen! Chanyeol?! Én hogy kerül ide? -és ekkor nézett le a testére. -És miért nincs rajtam a póló? -elkezdte keresgetni a pólóját és kint találta meg amire hallottam hogy felsóhajt. 
  Várjunk! Nem emlékszik rá hogy, hogyan került ide, szóval arra sem emlékszik hogy, csókoloztunk! Na baszd meg!!

    -Baekhyun! -sétáltam ki a szobából, Baek a kanapén ült és előre nézett kétségbeesetten. -Te tényleg nem emlékszel semmire abból ami tegnap történt?

    -Mit csináltam? Részegen mindig hülyeséget csinálok vagy olyat amit józanon nem merek! És sokszor ájulok el, csak random! De mi történt pontosan? -még mindig kétségbeesett volt, az arcára volt írva. Most mit mondjak hogy, majdnem szexeltünk?
Olyan dolgokat amit józanon nem tenne meg? A csók, lehet hogy... Ah ne reménykedj Chan!

      -Meddig van meg a dolog?  -ez is számít, mert akkor kiderül mi maradt meg neki és meddig.

    -Luhan elmondta hogy téged akart nekem bemutatni! -erre nagyon vörös lett az arca, annyira aranyos. -Aztán elmentem a mosdóba aztán ittam és kieesett minden! Ugye annyira nem voltam ciki?

    -Nem nyugi, de akkor kezdeném is, hosszú mese lesz........

~~~~•~~~~

     -Aztán haza jöttünk hozzám! -nem biztos hogy el kéne neki mondanom hogy, enyelegtünk.

     - És ennyi biztos nem történt valami kínos dolog?  És miért nem volt rajtam póló? -nézett rám kíváncsian, de mégis mintha tartott volna a választól. Na jó elmondom neki, joga van tudni róla!

    - De még történt valami!  De ne akadj ki, jó? -na itt olyan fejet vágott amit sosem fogok elfelejteni! -Szóval, azt mondtad szeretnél fürödni, én meg mutattam hol a fürdő és te azt akartad hogy, veled fürödjek, majd lesmároltál!  Aztán elkezdtünk khm, tudod és aztán te össze estél, már vetkőztünk és így került le rólad a felső! -néztem fel rá! Na igen elégé meg volt lepődve, de nem csoda!

     - Én.... én...... most haza megyek! Az lesz a legjobb! -már ment az ajtóhoz felvette a cipőjét és már ment is. Lehet nem kellett volna pofáznom?
Szegénynek el sem mondtam hol vagyunk jelenleg, de biztos haza talál!

Akkora egy balfasz vagyok!!!!!!!!!

     (Remélem tetszett!!! Nagyon sokat nem bíbelődtem vele, de egész hosszú lett! Vagyis ez az eddigi leghosszabb rész!  Yeee! Most nem telefonról írtam úgyhogy, bocsánat ha valami nem lenne jó benne!  Találkozunk a következő résznél! Komment és V...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

     (Remélem tetszett!!! Nagyon sokat nem bíbelődtem vele, de egész hosszú lett! Vagyis ez az eddigi leghosszabb rész!  Yeee!
Most nem telefonról írtam úgyhogy, bocsánat ha valami nem lenne jó benne!  Találkozunk a következő résznél! Komment és Vote jöhet!  Sziasztok 😙)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 22, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Véletlenből Szerelem Where stories live. Discover now