I'll be your teacher
Za pár minut má Regina snídani snědenou, tác položí na stůl. Zjistí, že jí je mnohem lépe, než předtím. Konečně se může i hýbat, ale vstát si ještě netroufá.
Najednou zaslechne ránu, vystrašeně vykulí oči. Co se stalo?
Regina se odkryje, postaví se na nohy, ale je ještě slabá. Její tělo ji opět zradí a Regina sjede na kolena. Ihned se prokleje, když v tom se otevřou dveře.
"Jsem tady," jakmile si však všimne Reginy, ihned se k ní rozběhne. "Regino, co děláš na zemi?!"
"Já...slyšela jsem ránu,.." otevře pusu, že chce ještě něco dodat, ale radši už mlčí. Rampelník ji okamžitě zvedne a Regina se posadí na postel.
Potom si všimne knihy, kterou drží v ruce. Regina se na něj podívá. "Co to je za knihu?"
"Jsem rád, že se ptáš," sedne si vedle ní a dá ji knihu do ruky. "To je kniha kouzel."
"Kouzel, ale k čemu..proč.."
Nakonec větu ani nedořekne a jen se na něj podívá. "Je tvoje."
"Ne, já žádnou knihu kouzel nepotřebuji." Regina mu ji zase zpátky podá, ten si ji však nevezme, jen ji pozoruje.
"Ne...nebudu se učit kouzlit."
"Proč ne?" Rampelník nadzvedne obočí a čeká na rozumnou odpověď.
Regina si povzdychne. "Znám svou matku, kouzla používá k tomu, aby týrala lidi, není to dobré..."
"Copak ty to nechápeš?" Regina na něj překvapeně kouká. "To však neznamená, že musíš být stejná."
"Chci tě naučit kouzlit aby ses jí ubránila, aby ti nemohla ubližovat, jako doteď."
Regina pocítí jak se jí v očích začali hromadit slzy, rychle zamrká, aby si toho nevšiml. Cora byla vždy krutá, zvlášť k ní. Myslela si, že jediný komu na ní opravdu záleží je její otec Henry. Nebo ne?
Rampelník ji jen pozoruje a čeká, jaká bude její reakce.
Po chvíli ticha, konečně Regina přikývne. "Tak tedy dobře."
Rampelník se pousměje.
ČTEŠ
Good student & Bad teacher
FanfictionRegina se začne od Rampelníka učit temnou magii a později i nejen to....... Jiný příběh Reginy a Rampelníka. Nejlepší umístění: #134 v kategorii fanfikce By: Anonym 10000