♤28.BÖLÜM♤

328 19 6
                                    

Bucky kaç saattir koridorda oturduğunu bilmiyordu.3.saatden sonra sayamamıştı zaten.

Stevei Bilim Merkezinin kapısında kaldırımda baygın şekilde bulduğunda gözlerine inanamamıştı ama bunu Steve'e yapacak tek kişinin Tony olacağını bilebilmişti.Tonyi dövme işini sonra halledecekti.

Doktor odadan çıktı ve Stevein yakınlarını sordu. Bucky ayağa kalktı.Meraklı gözlerle doktorun diyeceği şeyi bekliyordu.

Doktor:Hasta çok kan kaybetmiş acilen ARh+ kan gerekiyor.

Bucky:Benimki -.

"Benimki uyuyor.Benden alabilirsin."

Bucky ve Doktor sesin geldiği yöne doğru döndüler.Bucky Tonyi görür görmez sinirleri tepesine çıkmıştı bile.Gözleri de kıpkırmızı olmuştu.

Bucky yumruğunu sıktı ama hiçbir şey demedi.Bunu daha sonra Stevein uzağında bir yerde yapacaktı.

Bucky:Seni dövme işini sonra halledeceğim.Şimdi git kanını ver.Ondan sonra görüşürüz.

Tony:Çok komiksin.

Dedi ve sırıttı. Tonynin bu hareketi Buckyi sinirlendirse de bugün kendinde hakim olacaktı.

-------
"Bunu için ve hemen kalkmayın."

Tony hemşirenin verdiği meyve suyunu aldı ve poşedini açtı.Içti.
Tonynin vişneli meyve suyu içmesi kötü hissetirmişdi.Kırmızı renkliydi ve Tonye kanı anımsatıyordu.

Tonynin içi kötü olmuştu.Stevein böyle olmasının sorumlusu Tonydi.-kendince-Bir çizik daha atsa damarına geleceğini bile bile onu terketmişti.

Onu bırakmıştı.Sevgisiz,aşksız,renksiz.Kısaca 'Tonysiz' .

Tony Steve'i şimdiden özlemişti.Ama onu affetmeyecekti.

Doktorlar Stevein uyandığını söylediler.Tony Bruce'un, Nat'ın, Clint'in ve Thor'un ne ara geldiğini görmemişti bile.Tony onlarında ajan olduğunu öğrenmiş ve konuşmuştu.Nathashayı önceden de biliyordu zaten.

Stevein arkadaşları teker teker odaya girdikleri için koridordan uzaklaşan Tonyi farketmediler.Bucky hariç.

Bucky Tonynin peşinden gitti.Tony hastaneden çıkıp bir ara sokağa girdi.Stevein ajan olduğunu öğrendiği sokağa.

Bucky arkasından koştu ve Tonyi yakaladı.Yakalar yakalamaz altına almış ve yumruklamaya başlamıştı.

Tony hiç ses çıkarmadı çünkü bunu hakettiğinin farkındaydı.

Bucky:Seni arkadaşımı incitmemen konusunda uyarmıştım.

Tony:Ne o.Aşık mısın yoksa?

Diyerek sırıttı.Adamın dayak yemek hoşuna gidiyordu resmen.Bucky bir yumruk daha attı ve cevap verdi.

Bucky:Evet gerizekalı. Bunu anlamanın bu kadar zor olacağını tahmin etmemiştim.Bunu sen bile anladın ama o aptal herif anlamadı. Aramızdan çekil Stark.Yoksa sana yapacaklarım bundan daha beter olur.

Tony:Çekildim zaten.Bundan sonra birlikte olacağımızı sanıyorsan yanılıyorsun ama şunu bil ben yoksam sende yoksun Buck.

Bucky bir yumruk daha indirdi ve Tonynin üzerinden kalkıp bir de duvara yumruk geçirdi.Eli duvarın tırtıkları yüzünden parçalanmıştı.

Bucky:Lanet olsun.

Bucky elini ovalayarak sokaktan çıktı ve hastaneye döndü.

Tonynin yüzü kanlar içindeydi.Biraz doğrulup sokaktan çıkan Buckye baktı ve tekrar gerisine yaslandı.Daha doğrusu düştü.

Tony:Ruh hastası.Sikik.
---------

Steve Nathashanın sorularından bıkarak derin bir of çekmişti ve Tony aklına geldi.

Steve:Tony nerde?

Nathasha:Doktor senin uyandığını söylediğinde çıktı gitti.Sana kan verende oydu.

Steve:Beni buraya kim getirdi.

Nathasha:Bucky.

Steve:Şimdi nerde?

Nathasha:Tonynin peşinden gidiyordu.

Steve:Lanet olsun.o ikisinin yalnız kalmasına nasıl müsaade ettiniz?

Steve kolundaki serumu söküp çıkardı ve sarılı olan bileklerine baktı.Bucky neden onu kurtarmıştı ki.

Stevein Tonysiz yaşayamayacağını bile bile onu neden kurtardı.

Steve Nathashanın nasihatlarını çekecek durumda değildi.Ne kadar Stevei durdurmaya çalışsalarda Steve durmazdı.Duramazdı.

Steve koridordan giren Buckyi ve parçalanan elini gördü.Bir Buckye bir de eline baktı.Eli kanlar içindeydi.

Steve gözünden bir damla yaş akmasına engel olamamıştı.

Steve Buckynin yanına gitti ve yakasına yapıştı.Güçsüz kalan kollarıyla.

Steve: Ne yaptın Tonye?Nerde söyle.
Tonye zarar verdiysen...Eğer öyle bir şey yaptıysan...

Bucky:Steve onun yüzünden bu hallere düşmen beni üzüyor.O seni haketmiyor bunu hepimiz biliyoruz.

Steve:Bucky seni uyardım.Niye kurtardın beni lanet herif.Bıraksaydında geberip gitseydin. Tonysiz yaşayamayacağımu biliyordun. Bu siktiğimin yerine niye getirdin söyle.

Stevein elleri yavaş yavaş Buckynin yakasından kayarken kendide yavaş yavaş yere düşmüştü.Steve hastane koridorunun ortasında hem ağlıyor hem bağırıyordu.

Bucky eğildi ve Stevein ellerini elleri arasına aldı.

Bucky:Bak bana.Bunun sebebi sadece o herif.Anlıyor musun? Seni üzmesine katlanamıyorum.Ben senin her zerrene muhtaçken o seni bu hallere getirip ağlatıyor Steve.Görmüyor musun?Gözünün önünde eriyorum.

Nathasha bize o teklifi yaptığında kabul ettim.Senin mutlu olacağını bildiğim için ama şimdi katlanamıyorum.Sensiz bir hayat yaşamak istemiyorum.

Steve:Bende Tonysiz bir hayat yaşamak istemiyorum söyle nerde. Belki sana olan öfkem biraz olsun diner.O kadar anılarımızın katili olma Buck.Söyle yalvarırım.

Bucky:Bir gün benim için bu kadar endişelenecek misin?

Steve:Söyle Bucky.Bu kadar zor olamaz bunu söylemesi. Söyle şu siktiğim yerini amınakoyim.

Bucky ağlayarak söylemek istemesede söyledi.Bucky Stevein mutluluğu için kendi mutluluğundan vazgeçmişti.Kimse böyle bir fedakarlık yapmazdı ama Bucky yaptı çünkü Stevei seviyordu.

♡♢♧♤♡♢♧♤♡♢♧♤♡♢♧♤







*DON'T LEAVE ME ALONE | STONY♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin