13. Välttelyä

997 54 5
                                    

                         Herään kovaan musiikin soittoon. En jaksaisi millään herätä, mutta mikäs siinä en saisi muutenkaan enää nukuttua. Päätän avata silmäni ja näen Hannan ja Melissan meikkaamassa peilin ääressä ja joo huoneessamme on todella iso peili.

"Voitteko laittaa tota musiikkia hiljemmalle?" Kysyn toiveikkaana. "Vihdoin sä heräsit. Ollaan varmaan oltu hereillä jo tunnin ja ei me ei voida laittaa musiikkia hiljemmalle kohta kuitenki rupeet nukkumaan uudestaan." Melissa toteaa hieman huokaisten. "Tunnin?"
"Juu herättiin aikaisten, koska haluttiin löydän suihkussa ja meikata kunnolla."
"Okei." Nousin ylös pehmeästä sängystä, joka houkutteli minua puoleensa. Halusin käydä suihkussa, mutta kun katsoin kelloa huomasin, että oli vain puoli tuntia aamupalaan, joten en millään kerkeäisi. Päätin tehdä itselleni ehkä vähän normaalia voimakkaamman meikin. Kun oli valmis päätin vielä lisätä punaista huulipunaa. Pihalla oli aika lämmin, joten päädyin farkkuhameeseen ja valkoiseen pitsipaitaan.

Kun olin valmis menimme hotellin aulaan, sillä menimme aamupalalle läheiseen ravintolaan opettajan avustuksella

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Kun olin valmis menimme hotellin aulaan, sillä menimme aamupalalle läheiseen ravintolaan opettajan avustuksella. En ollut nähnyt Noelia tai Ethania lentokentän jälkeen. He kyllä olivat melkein vastapäätä meidän huonetta. Vähän outoa, ehkä.

Kun kaikki oppilaat olivat paikalla mukaan laskien Ethan ja Noel, jotka tuntuivat välttelevän meitä. Tosin Melissa meni suoraan Ethanin luo ja jätti minut ja Hannan kahdestaan. Noel ei edes katsonut minuun päin. Ethan taas kuiskasi Melissalle jotain, joka sai hänet nauramaan. Olisipa minullakin yhtä ihanaa. Voin vain ajatella minut ja Noelin yhdessä suutelemassa Eiffel tornin alla... nyt meni vähän ylitse ei edes vähää vain aika paljon. Mitä ihmettä sinä oikeen ajattelet, Emily. Olemme vain ystäviä Noelin kanssa ja hän on tyttöjä vaihtava fuckboy. Ei yhtään minun tyyliäni.

Lähdimme kävelemään kohti ravintolaa. Yritin päästä Noelin viereen, mutta hän pääsi minua jotenkin aina karkuun. En ollu tehnytkään mitään vai olinko? En tiedä en kai.

Kun olimme vihdoin saaneet syötyä kävelimme takaisin hotellille. Osa porukasta jäi vielä syömään, mutta suurin osa oli syönyt jo. Olin ihan täynnä ja en edes muista koska viimeksi olin syönyt niin hyvää aamupalaa.

En ollut saanut puhuttua Noelille vieläkään. Joka ärsytti minua, koska en ollu tehnyt mitään, joten miksi hänen piti vihoitella minulle. Joskus en vain ymmärrä, että mitä oikein miehien ja poikien päässä liikkuu.

Olimme päässeet huoneeseemme. Olin laittanut varmaan 30 viestiä Noelille ja hän oli nähnyt kaikki, mutta ei ollu viitsinyt vastata minulle yhteenkään viestiin. Joten päätin ottaa ohjat omiin käsiini. Kävelin suoraa Noelin, Ethanin ja Alexin hotelli huoneeseen. Tiesin, että Noel oli siellä yksin sillä Ethan meni Melissan kanssa etsimään jotain hyvää ravintolaa ja Alexilla oli jotain muuta tekemistä.

Ovi oli auki, joten marssin sisään ilman mitään varoituksia. Noel makasi sängyllä ja katsoi puhelintansa. Huomatessaan minut se pummasi sängylle istumaan ja laittoi puhelimen pois. "Mitä Sä teet täällä?" Noel kysyy töykeästi. " tulin juttelemaan, koska sä et suostu puhumaan mulle ja välttelet mua." "Noh okei, meillä ei oo mitään puhuttavaa." "On meillä." Vastaan varmasti. Noel katsoo minua hetken ja avaa suunsa: "okei puhutaan sitten.. kysyn nyt ihan suoraa... Ootko sä suudellu mun kaveria Liamia?" Hän kysyi surullisuutta äänessään. Olin todella hämmästynyt, koska en ollut koskenut koko Liamiin kertaakaan. "En ole. Kuka niin on väittänyt? Kysyn hämmentyneenä. "En tiiä kuulin jostain. Eli se ei oo totta?" Hän varmisti. "Ei ole totta." "Noh hyvä." Noel sanoi ehkä vähän jopa helpottuneesti ja kävelee minua päin tuo tuttu virne kasvoillaan. Hän työntää minut takanani olevaa seinää vasten. Koko kroppani jännittyy, kun tunnen Noelin vartalon omaani vasten. Siirryn katsomaan Noelia silmiin, noihin niin kauniisiin ja lumoaviin silmiin, jotka ovat täynnä intohimoa. Katsomme hetken toisiamme silmiin, mutta sitten se tapahtuu. Tunnen pehmeät huulet omillani.

Olin ensiksi aika jännittynyt, mutta sitten tajuan mitä tapahtuu ja vastaan suudelmaan. En tiedä miks olenko hullu, mutta pakko myöntää hän oli todella hyvä suutelia. Suudelma muuttui kokoajan kiihkeämmäksi. Noel nojautuu enemmän työntäen minua seinään. Hetken suutelun jälkeen työnnän hänet rajusti pois itsestäni. Ehkä vähän liiankin rajusti. Noel näyttää pelästyneeltä.

Katsomme molemmat toisiamme hengästyneinä. Tämä oli virhe ajattelen, mutta samalla haluan lisää. Pakko hillitä itseäni tai no fuck it. Syöksyn nälkäisesti Noelin huulille ja työnnän hänet sängylle. Istahdin Noelin syliin rikkomatta suudelmaa. Jotenkin Noelin paita oli joutunut lattialle. Annoin käsieni vaellella hänen lihaksikkaalla yläkropalla. Sitten Noel kuljettaa kätensä pidemmälle reittäni. Se tuntui niin oikealta, mutta samalta niin väärältä. Tajusin, että en voi tehdä sitä ja työnsin hänet pois. Hän katsoi minua ihmetellen. Me molemmat vain katsoimme toisiamme. "Sori mä en pysty." Sanoin hieman hätääntyneenä. "Ei se mitään." Noel vastasi hymyillen.

Olimme juuri suutelemassa uudestaan, kun ovi aukesi....

~~~~~~~~~~~~~~~~~

For the last time Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ