"Artık uyansan iyi olacak."
Sarışın çocuk,alnında hissettiği el ile irkildi.
Karşısında duran kişi Sasuke idi.
"Sıcaktan bayılmışsın.Bünyen fazla zayıf olmalı.Seni buraya getiren kişiye teşekkür etmelisin."Naruto,elini alnına koydu.Yanıyordu teni.Sıcaktan tamamen terlemiş,boğazı kurumuştu.
En son..İtirafta bulunmamış mıydı?
Sonrası..bayılmış mıydı?Küçüklükten beri hassas bir vücudu vardı.Heyecana dayanamaz,kalbi sıkışırdı hemencecik.
Hinata'nın cevabını alamadan bayılmıştı.Bu çok utanç vericiydi.
"Ah..Sasuke beni..Hinata mı getirdi?""Evet.İyi misin?Soluk görüyorsun."dedi Sasuke su şişesini gence uzatırken.
"İyiyim.İşlerim!Bahçe ile ilgilenmem gerekiyordu!"
~
Acı çekiyorum.Kalbimin çarpıntısı anlamsız geliyor.
Bu kadar hızlı sevmek,
Saklanan duygularım için çok erkendi.
Lee ve Neji ile samanlarla ilgileniyorduk.
Hinata,benimle görüşmek ister miydi?Nasıl davranmam gerekiyordu?
Hava karadığında,ahırdaki işimi de bitirmiştim.
Yurt odasına girdim.
Sasuke, üst ranzamda kitap okuyordu.
Shikamaru,çoktan uykuya dalmıştı.
Sai,elindeki dergeyi Lee'ye gösteriyordu.
Dergi?Yurtta?
"Naruto ilgini çekmiş gibi görünüyor.Porno okumak ister misin?""O ne be?"
"Hey..Bilmiyor musun?"Sai dergiyi sallarken göz kırptı.
"Erotik dergi~"
"Erotik?Sai ne dediğini anlamıyorum.İçeriye dergi sokmak çok aptalca."
"Okumak ister misin?"
"Hayır."
Sai,ayağa kalktı ve dergiyi yatağıma attı.
Kapaktaki kadın fazla açık giyinmişti.''Sai..Böyle şeylere ilgi mi duyuyorsun?"
"Hehe~Bu yaştaki herkes duyar.Bütün gün hayvanlarla uğraşmak çok geriyor insanı."
"Bunları neden okursun?"
"Kendin keşfetmelisin."
Kapağı açtığımda gördüğüm kadın resmi ile midem bulandı ve dergiyi yere attım.
"Bu kadın annem yaşında!Sai...Çok iğrenç!"
"Naruto..?"
"N-Ne'ttebayo?"
Sai yanıma yaklaştıkça korkuyordum.
Bacaklarımı tuttu ve arasına dokundu."Sen de gerçekten var.Neden etkilenmiyorsun.Kadınlara ilgi duymuyor musun?"
"N-Ne yapıyorsun sapık?!"
Sai'nin yüzünün tam ortasına attığım yumruk,bir nebze de olsa rahatlatmıştı beni.
Herkes bize gülüyordu.
Arkamı döndüm ve yorganıma gömüldüm.
Fısıldadım kendi kendime..
"İlgi duyduğum tek kişi Hinata.."×××
Kabus gibi geçen o gecenin ardından Hinata ile yüzleşmek için hazır olmam gerektiğini düşündüm.
Sera ile o ilgileniyordu.
Kapıyı araladım.
Çiçeklerin içindeydi.Cennet hurilerini kıskandıracak güzellik,ruhumu tamamen esir almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİFTÇİ
FanfictionBir.. İki... Üç! Alarmlarınız hazır olsun! Size gerçek çiftlik hayatını gösterelim!