_3. bölüm _

348 33 14
                                    

Okul çıkışıydı. Sarı saçlı kız  beyaz saçlı kızı bekliyordu, kapının önünde ilk başta gelmeyeceğini düşünmüştü ama bu düşüncesi  beyaz saçlı kızın bağırması yıla sona ermişti.

"HEY SARI SAÇLI ÇİYAN GELDİM !"

"Hıh..  Braven azından diğer kızlardan cesursun *hafifçe sırıtır *  ama sonun onlar gibi  OLACAK . "

"Asıl senin sonun onlar gibi OLACAK !"

"Görücez bakalım !"

"Görücez ."   

Böylece kavga başlamıştı. İlk hareketi sarı saçlı kız yaptı ve öne atılıp bir tane yumruk savurmuştu ama beyaz saçlı kıza değil havaya  vurmuştu çünkü beyaz saçlı kız yana kaçmıştı. Sonra beyaz saçlı kız sarı saçlı kızın tam yüzünün ortasına bir tane yapıştırmıştı. Sarı saçlı kız sersemlemişti ama  hemen toparlayıp beyaz saçlı kıza bir tekme savurmuştu, beyaz saçlı kız bundan kurtulacak vakit bulamamıştı ve o yüzden o tekme  karnına gelmişti ...

Sarı saçlı kız hayatının en büyük  HATASINI yapmıştı  çünkü  genç kızı kızdırmıştı .  Ve bunun sonuçlarına katlanacaktı .  

"Hahaha şimdi ölmeye hazır ol !" 

"HEY, Sen kim olu-  "

Sarı saçlı kızın sözü yarım kalmıştı çünkü, beyaz saçlı kız onun yüzüne bir tane yapıştırmıştı. Sarı saçlı kız yere  yapışmıştı.  Sonra onun üzerine atlayıp   sertçe vurmaya devam ediyordu, ta ki sarı saçlı kız beyaz saçlı kıza bir tane geçirene kadar beyaz saçlı kız sersemlemişti ve yüzünde garip bir gülümseme vardı,  sanki Yılar sonra ilk defa kavga ediyormuş gibi .

Sonra genç kız tekrardan güldü . Sarı saçlı kız buna bir anlam veremiyordu . Neden bu kız kavga boyunca gülüyordu ki ? Deli falan mıydı ?

Evet o sevdiği çocuk için delirmişti ve sevdiği çocuk onun olana kadar da durmayacaktı . 

Genç kız aya kalkıp doğruca sarı saçlı kıza doğru koşuyordu . Tam yumruğunu yüzünde patlatacaktı ki , sarı saçlı kız yana kayıp genç kızın ayana çelme taktı. Sonra cebinden bir bıçak çıkardı  tam kıza  saplayacaktı ki.

"DUR!!!!!"

Bu ses ona ayitti. 

ÜZGÜNÜM ARKADAŞLAR KÖYDE OLDUĞUM İÇİN İNTERNET YOK BU YÜZÜNDEN KENDİ İNTERNERİMİ KULANİYOM AMA YARIN  EVE   -Fİ TAKILACAK BENDE YARIN   BELKİ BÖLÜM Yayınlaya BİLİRİM . 

Kalbimdeki Parça - FANGLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin