Tony gözlerini açtığında beyaz bir odada olduğunu farketti.
Biraz inceledikten sonra buranın bir hastane olduğunu anlamıştı.Neden hastanede olduğunu düşünürken dün yaşananlar aklına gelmişti.Stevei görmeden gittiğini hatırladı ve kolundaki serumu çıkarmaya çalışmak için doğrulmuştu ama acıyla yüzünü buruşturup inledi ve tekrar gerisine yaslandı.
Tonynin uyandığını farkeden Steve Tonyi izlediği camdan bakmaya devam etti.Tonyi hastaneye getirdiğinde baygındı ve Steve endişelenmişti.
Tonynin serumu sökmeye çalıştığını görünce hemen kapıyı açtı ve içeri girdi.
Stevei gören Tonyi serumu kolundan söktü ve gidip Steve'e sarıldı.Kokusunu içine çekti.Sevdiği adamın özlediği kokusunu.
Steve göğsünde bir ıslaklık hissedince Tonynin ağladığını farketti ve Tonyi bakması için kendine doğru çevirdi.
Tony:Sana bunu yaptığım için çok özür dilerim.Ben böyle olacağını bilemedim.Seni göre göre ölüme terkettim.O kızla artık bir işinin olmayacağını anlamalıydım.
Özür dilerim Steve beni affedebilecek misin?
Dedi kedi gibi bakarak.Stevede yüzüne bir sırıtma yerleştirdi.Çoktan affetmişti bile.
Steve:Afettim bile.
Dedi ve Tonyi kendine çekip sarıldı.
Tony:Bucky nerde?
Steve:Hiçbir şekilde haber alamıyoruz.Telefonu kapalı.Saatindeki takip cihazı kaç saattir durağan.Büyük ihtimalle saati çıkarıp atmıştır.
Tony:Kendine kötü bir şey yapmasın?
Steve:Tony seni bu hale getiren adamı düşünüyorsun farkında mısın?
Tony:Evet ama o senin arkadaşın.
Steve:Dı. Sana bunca şeyi yaptıktan sonra hala arkadaş olduğumuza inanmıyordur heralde.
Tony:Steve onun tek suçu seni sevmek.Seni sevdiği için cezası bu kadar büyük olmamalı.
Steve:Tony onu binlerce kez uyardım.O kadar yaşanan anının katili olmamak için elimden geleni yaptım ama o hepsini öldürdü.Senin beni haketmediğini söyledi Tony.Ona olan öfkem hiçbir zaman azalmaz artık.
Biliyorsun ben çok çabuk soğuyan bir insanım.Onu uyarmama rağmen hala durmadı Tony.
Tony:O sadece seni sevdi Steve.
Steve:Şşşt.Sessiz ol.Anın tadını çıkar.
Steve Tonynin yüzünü elleri arasına aldı ve baş parmağıyla gözlerinden akan yaşları sildi. Kafasını sağa doğru büktü ve yavaşça Tonyi öpmeye başladı.
Stevein öpmesi gittikçe sertleşiyordu.Tony elini kaldırmaya çalışırken eli Stevein erkekliğine değdi ve Stevein sertleştiğini anlamıştı.
Tony:Bakıyorumda küçük Steve iş başında.
Dedi sırıtarak.Ama yüzünün şiş olduğunu unutmuştu ve birden inledi.
Steve geri çekilerek:
Steve:Tony iyi misin?
Tony:İyiyim merak etme.
Bu sefer Tony Stevein dudaklarına kapanmıştı.
Tony:Şşşt sessiz ol.Anın tadını çıkar.
Dedi ve güldü.Tonynin eli Stevein erkekliğine gidince Steve tekrardan inledi.
Tony:işte bu andan bahsediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*DON'T LEAVE ME ALONE | STONY♡
Fiksi PenggemarYavaşça yürüyorum.Benimle konuşan adamın yüzünü görmek için. Sana kavuşmamı engelliyor Tony. Bedenimi sürüklüyorum.Tek isteğim şu silahı alıp sana kavuşmak. Adamın söylediği şey yankılanıyor beynimde. "Silahımın bende kalması daha uygun olur." Ama b...