Βρισκόμαστε στη σκηνή. Εγώ κι αυτή. Μόνες. Νιώθω καλύτερα από πριν, πιο ασφαλής. Αφού είναι εδώ μαζί μου. Καθόμαστε στο κρεβάτι μου..
Αναστασία: "Φανή;"
Δεν απαντάω, απλά την αγκαλιάζω. Πολλές αγκαλιές έπεσαν τώρα τελευταία, μα τις χρειάζομαι. Μου χαϊδεύει απαλά τα μαλλιά. Το λατρεύω αυτό.
Φανή: "Κυρία, πιστεύετε ότι θα σταματήσει να με ενοχλεί;"
Αναστασία: "Ο πατέρας σου;"
Φανή: "Πατέρας μου είναι μόνο ο Μάριος, με τον άλλον δεν έχω καμία σχέση"
Αναστασία: "Ναι, συγνώμη. Θα σταματήσει, εξήγησε στην μητέρα σου την κατάσταση και θα του απαγορεύσει να σας ενοχλήσει ξανά"Συνεχίζει να μου χαϊδεύει τα μαλλιά.
Αναστασία: "Θα έρθει η αρχηγός"
Φανή: "Ω ελάτε τώρα, γιατί; Καλά είμαστε"Γελάει.
Αναστασία: "Θέλει να σου μιλήσει"
Σηκώνεται απότομα και απομακρύνεται.
Φανή: "Που πας;"
Γελάει ξανά.
Αναστασία: "Πάλι η εναλλαγή ενικού-πληθυντικού.... Όπου να 'ναι θα έρθει, καλύτερα να μην με βρει τόσο κοντά σου"
Ξεφυσάω, έχει δίκαιο. Η αρχηγός μπαίνει μέσα στην σκηνή. Πλησιάζει το κρεβάτι μου και κάθεται δίπλα μου.
Αρχηγός: "Πως είσαι κορίτσι μου;"
Φανή: "Καλύτερα.."
Αρχηγός: "Χαίρομαι που το ακούω, πρέπει να σε ενημερώσω ότι τηλεφωνήσαμε στην μητέρα σου και της είπαμε για το συμβάν"Γουρλώνω τα μάτια μου. Τι έκαναν; Πώς; Πότε και γιατί;
Αναστασία: "Δεσποινίς Μαργαρίτα, νομίζω πως θα ήταν καλύτερο να της το έλεγε η ίδια"
Αρχηγός: "Σαφώς, αλλά εφόσον αυτό το συμβάν είχε επιπτώσεις και στην υγεία της, έπρεπε να το κάνουμε"Ακούγεται κάπως σωστό.. Αν και ήταν μια απλή λιποθυμία, συμβαίνει στον καθένα..! Τέλος πάντων, με ρώτησε διάφορα πράγματα για αυτόν τον άνδρα και μου είπε πολύ ενθαρρυντικά λόγια.. Όντως νιώθω καλύτερα. Αρκετή ώρα αργότερα έφυγε.
Φανή: "Και τώρα οι δύο μας"
Λέω παιχνιδιάρικα.
Αναστασία: "Μπα, μας ανέβηκε η διάθεση;"
Φανή: "Καλά μην φανταστείς, απλά λέω να ασχοληθώ με όλα αυτά όταν γυρίσω Θεσσαλονίκη. Όσο είμαι εδώ θέλω να περάσω πολύ ωραία"Χαμογελάω και μου χαμογελάει πίσω.
Αναστασία: "Καλά νέα αυτά"
ESTÁS LEYENDO
Darlin'
De Todo"Δεν θεωρώ ότι κάναμε κάποιο λάθος" Λέω με θάρρος. "Τι κάνεις; Πάμε να φύγουμε" Μου λέει ψιθυριστά. "Πως είπες;" "Δεν θεωρώ ότι κάναμε κάποιο λάθος. Η δεσποινίς είδε ένα απλό φιλί. Δεν είναι αυτό μόνο. Εδώ υπάρχει έρωτας, αγάπη. Και δεν υπάρχει...