Part 3

42 9 1
                                    

Джимин се строполи на земята започвайки да плаче.. От очите му текоха малки капки кръв, които боядисваха леко земята.

- Какво направих.. - тихо прошепна.
Стана от земята и тръгна към банята. Отиде до мивката в банята, пускайки кранчето, измивайки лицето си което беше цялото в кръв. Погледна се в огледалото опитвайки се да се успокои. Излезе от банята и тръгна към стаята, където беше Юнги. Спря пред вратата. Бавно вдигна ръката си хващайки дръжката, завъртайки я. Юнги видя влизането му, стресна се и се сви. - Какво си се свил? - извика. Юнги не отговори. - Ще мълчиш ли? Да не би пак да искаш да повторим с камшика? - попита го.

- Н-не - заеквайки Юнги реши да отговори.

- Не ми се прави на интересен! Спри да заекваш. - каза русукосият мъж, застанал пред невинното момче.

- Съжалявам.. - каза Юнги.

- Ако мислиш че с едно съжалявам ще оправиш нещата, жестоко се лъжеш.. - мъжа ходеше към Юнги доближавайки се точно до лицето му - Ще ми се молиш на колене за милост обещавам ти го. - прошепна му. Джимин се отръпна от момчето, запътвяйки се към вратата. До вратата на земята стоеше нещо. Юнги се опитваше да разбере какво е. Джимин се наведе за да го вземе.



《《《 Хейй^^ Тази глава е по.. нз хД.. Надявам се да ви хареса хДД. Гласувайте и коментирайте. Byee ^&^ 》》》

Tears Of BLOOD ~ Yoonmin ~Where stories live. Discover now