Pohled Liama :
Dneska nastal den, kdy konečně pustí Emmu z nemocnice. Včera , kdy jsem byl s těmi holkami na té tůře to bylo opravdu skvělé. S Cheryl jsme pořád hrály hru, že jsme pár. Řekl bych, že nám to šlo a večer jsme si udělaly dost romantický. Vím měl bych být Emm věrný, ale nedokážu být bez sexu. V Londýně jsme se výdaly často a když bylo turné, tak jsem jí několikrát podvedl. Nedělám to naschvál nebo kvůli tomu, že bych jí nemiloval to opravdu ne. Je to moje láska, já jen prostě nedokážu být bez toho sexu. Hold ho potřebuji k životu. Možná si říkáte, že jsem bezcitná svině. Tak to , ale není to mi věřte , i když je to možná těžké mi po tom všem ještě věřit. Jen doufám, že se Emma nic nedozví . Předem je mi jasné, že by mě poslala do patřičných míst. A asi bych se jí ani nedivil. Ještě aby jo po tomhle tom. Nemá ráda spíše tedy nenávidí nevěru.
Koupil jsem jí v květinářství obrovskou kytici , kde bylo dost namíchaných kytek. Upřímně se mi to dost líbilo. Nadechl jsem se a šel k nemocnici , kde na mě moje princezna čekala . Měla na sobě nádherné světle růžové šaty . Byli jednoduché, ale při tom nádherné a mojí princezně dost slušely.
"Sluší ti to " usmál jsem se , když jsem k ní došel a políbil jí. "Děkuju, ale pojď už od tud chci pryč " uchechtla se .
"Nedivím se ti " zasmál jsem se a podal jí kytici. Ona mi poděkovala a šli jsme se posadit do moho auta.
"Takže vítej zpět v táboře " usmál jsem se , když jsme procházely bránou dovnitř tábora. "Děkuji za tak krásné přivítání Li " zasmála se a chtěla mi dát pusu .
"Zlato víš moc dobře, že nemůžeme " řekl jsem a ona smutně přikývla.
"A kdy budeme moct ?" zeptala "nevím prostě budu to muset všechno nějak zařídit. Bude to určitě brzy " pousmál jsem se , ona přikývla a šla do své chatky. Chápu jí, že chce mě normálně držet za ruku, líbat se semnou, časem mít svatbu a děti. Je to jasné, ale prostě je už rozehraná hra a to přesněji s Cheryl nejde teď přestat . Bohužel.
Šel jsem do chatky , která patří mě a Cheryl plus malému Bearovi. Šel jsem potichu, protože jsem nevěděl zda malý náhadou malý nespí. V obýváku jsem uviděl jak si hraje s plyšákem a Cheryl vařila. Pozdravil jsem jí a sedl si na zem k malému a začal s ním blbnout. Je to opravdu skvělé dítě a mám ho opravdu rád jako vlastního. Sice můj není, ale to nevadí . Zvykl jsem si na to a to asi už všichni.
"Liame musíme si promluvit " Řekla Cheryl a já se na ní podíval. Většinou, když tohle řekne holka, tak to naznačuje něco dost špatného. Jen jsem přikývl, a ona si sedla ke mě a Bearovi. Hleděl jsem na ní a zajímalo me, co z ní vypadne. Zprvu mě políbila a já polibek prohloubil a užíval si to.
"Co jsi mi chtěla říct ?" zeptal jsem se jí s úsměvem .
"Jsem stebou těhotná"
ČTEŠ
Tábor / One Direction
FanfictionSouhlasila jsem . Říká se , že v manželství či ve vztahu se musí dělat kompromisy . Řekla bych , že to platí i mezi nejlepšími kamarádkami . Kvůli mé BFF jsem udělala kompromis . Nejsem na to pyšná , ale jedu na tábor kde bude ta její mikovaná skup...