Rozdział 2

11 2 1
                                    

Co pani robi i gdzie jest Julia i tata?

Przyjechałam z twoim ojcem i będę mieszkać z wami, a Julkę z tąd wyprosiłam.

Co prosze wyprosiła pani Julię z tego domu?! Nie ma pani prawa wyganiać nikogo z tego domu, a na pewno nie Julię.- powiedziałam zła -A gdzie są te pani dzieci?-pytam od niechcenia.

Nie ma ich jeszcze, przyjeżdżają w weekend. Przyjadą tylko moja córka i syn.

Domyślam się że będzie pani spała z moim ojcem ale gdzie będą spały pani dzieci ponieważ w pokoju gościnnym są tylko dwa łóżka jedno z nich będzie musiało spać na materacu.

Dlaczego to? Dwa łóżka mój syn i moja córka.

Tak, tyle że Julia przychodzi często do mnie na noc więc musi gdzieś spać co jest logiczne.

Julia może nie nocować u nas do remontu potem moje dzieci będą już miały swoje pokoje.

Jakich nas niech się pani zastanowi co mówi to jest mój dom i mojego ojca, a pani nie ma nic do gadania. Nie obchodzi mnie czy pani się zgodzi czy nie będzie tak jak dawniej.

Jeżeli pozn...

Naszą kłótnię przerwał tata.

Paulina, Victoria chodźcie na dół na śniadanie.

Zeszłyśmy a na stole leżały kanapki z Nutellą. Tata zaczął rozmowę.

O czym rozmawiałyście?

O niczym. Odpowiada po chwili Victoria.

O tym że nie odpowiada jej to żeby Julka u nas spała.

Czemu? Zapytał tata.

Bo żadne jej dziecko nie może spać na materacu ojej, a wogóle czemu ona.- W tym momencie wskazałam na Victorie.-Wyprosiła Julkę z naszego domu?

Bo chciała żebyśmy w trójkę spędzili trochę czasu.

Nie obchodzi mnie to nie dość że przez nią masz dla mnie mniej czasu to jeszcze będzie wypraszała Julkę z tego domu? To ja chyba jednak podziękuje.-powiedziałam i pobiegłam do siebie do pokoju.

Pov Marcin (tata Pauliny)

Paulina miała 13lat gdy umarła jej mama wtedy się bardzo zmieniła, ale Julka ją wspierała cały czas, odtamtego czasu traktuje Julię jak własną córkę i gdy ktoś jest nie miły dka Julki Paulina odrazu się za nią wystawia, u nas w domu jest zasada że nikt nie ma prawa wyrzucać Julki z tego domu i Victoria przekroczyła tą zasade więc Paulina sie zdenerwowała tym bardziej że Julka nie będzie mogła przychodzić do nas na noc bo dzieci Victorii muszą mieć gdzie spać. Paulina nie wie jak dzieci Victorii mają na imię i nazwisko, Paulina nie wie także jak na  nazwisko ma sama Victoria ponieważ jej syn jest raperem w zespole Bars And Melody za,którym Paulina nie przepada.

DZIEŃ PRZYJAZDU DZIECI VICTORII

Pov Paulina

Tata obudził mnie o godzinie dziesiątej tak czy inaczej miałam naprawdę trudno wstać z łóżka. Byłam okropnie zmęczona. Ale gdy już wstałam wzięłam czarną, czarne trampki, jeans'ową kurtkę,poszłam do łazienki, a tam wykonałam poranną rutynę zrobiłam lekki makijaż odniosłam pidżame do pokoju i zanim z niego wyszłam wzięłam czarną torbę do której schowałam telefon,słuchawki,kosmetyczkę,czyste ubrania, z torbą zeszłam na dół do kuchni żeby wziąść sobie jakiś owoc. A kto był w kuchni oczywiście Victoria.

Dzień dobry.-powiedziała do mnie.

Tak,tak dobranoc.-wziełam jabłko i wyszłam z domu. Po drodze do Juli napisałam Jeszcze SMS do taty że zostaje u niej na noc.
______________________________________
Przepraszm za błędy! Rozdział pisany na szybko!

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 19, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Wróg L.D CH.LOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz