Sa ma prezint , ma numesc Bella Styles , da .. cred ca va-ti dat seama deja ca sunt sora '' celebrului '' Harry Styles , si urasc (,) ca sunt ruda cu el , este un infumurat , tot timpul ne certam dar ce imi place cel m-ai mult este ca pleaca m-ai mereu cu trupa lui tampita '' One Direction '' in turnee si asa nu il m-ai vad macar pentru cateva zile . In fine , sa trecem la ceva m-ai important cum ar fi , EU . Am 18 ani , am parul blond , la varfuri sunt albastre , am ochi varzi , imi place sa dansez si sa cant , doar ca nimeni nu stie asta . Asa , sa trecem la prietene : Am 2 prietene bune Iulia Payne ( sora lui Liam Payne si de asemenea este verisoara cu Justin Bieber ) are parul blond si ochi albastri si Elena Malik ( sora lui Zayn Malik )are parul saten , la varfuri il are blond si are ochi verzi , dece suntem prietene ? Simplu , ele sunt singurele care ma inteleg cat de ingrozitor este ca fratele tau sa fie o vedeta. In fine , azi nesuferitul de frati'miu vine acasa si cu siguranta mama o sa se ocupe doar de el , o sa inceapa sa il intrebe cum a fost in turneu , daca a intalnit vre-o fata speciala sau alte tampeni ...
Stau in camera mea si ascult muzica prin casti. Dintr-o data cineva ma prinde de mana . Ma uit la acel cineva si vad ca este mama .
Mama: Scumpo , haide la parter , fratele tau trebuie sa soseasca curand
Bella: Nu-mi pasa , oricum mie nu imi este dor de el , putea sa stea din partea mea toata viata in turneu
Mama: Scumpo ! Cum poti spune asa ceva ? Haide , miscati fundul ala lenes , si haide jos
Bella: Of ..
Ma ridic din pat si merg cu mama la parter , chear atunci se aude soneria
Bella: Nu raspund eu !
Mama: Of scumpo !
Mama se duce sa deschida usa si acel carliontat nesuferit lasa bagajele jos si o imbratiseaza pe mama , atunci se uita la mine si imi zambeste ciudat . Ce se intampla cu el ? A ! Gata stiu , ia crescut un carliont aproape de creier si lo fi afectat .
Harry: Buna Bell !
Bella: Da da buna spun eu asezandu-ma lenesa pe canapea , nici macar nu imi pasa ca a venit acasa
Harry: Nu te bucuri sa ma vezi ?
Bella: Nu !
Mama: No baga in seama Harry , este prost dispusa astazi , sunt sigura ca maine o sa navale peste tine de fericite ca te-ai intors acasa
Harry: Da ... Sper si eu
Se uita la mine cu induiosare , imi vorbeste frumos ... Ce dracu a patit ? Ori vrea sa faca o impresie buna in prezenta mamei ori .. el chear sa schimbat .. Hahaha , da , buna gluma . Am plecat in camera mea , m-am trantit in pat si am intrat pe facebok. Yey , Ella si Iulia sunt online . Am pus pe chat cu Iuli si Ella .
Iulia Payne:Hey ! Ce faci Bell ? :*
Ella Malik: Hey Bell ! Cf ?
Bella Styles : Bine ! Voi ?
Ella Malik: A venit ratatul de frati'miu .. La voi ?
Iulia Payne: Da .. Trebuia sa ma prefac (,) ca mi-a fost dor de el , si .. lam imbratisat , Yak ..
Ella Malik: Da si eu ... Avea mainile de gel de par ... YAKKK! ...... Nu il suport ..
Bella Styles: Da .. Pai ma bucur ca mama nu ma obligat sa il imbratisez , nu vroiam sa stiu pe unde a umblat cu mainile alea
Ella Malik: Pai , macar fratele tau e dragut , nu ca al meu , opsedat de parul lui ... Oadata se saruta cu propia lui reflexie din oglinda.. Yak .. nu cred ca o sa pot sa imi scot imaginea aia din minte :(
Iulia Payne: E , macar frati vostri sunt interesanti , al meu e PLICTISITOR ...
Bella Styles: Tu crezi ca daca il vezi pe fratele tau doar in boxeri dansand pe scari e interesant ? :0
Ella Malik: Doamne .. Carliontatul ala sexy dansa in boxeri pe scari ? As vrea si eu sa vad asa ceva
Iulia Payne: Da .. Si eu :-). :-)
Bella Styles : Nu .. nu cred ca vreti sa vedeti asa ceva .. ramaneti cu sechele ... :o Parca va uitati la un film horor
Iulia Payne: K fetelor , tresa ies .. Pa :*
Bella Styles: K Iulia .. Pa .. si oricum cred ca si eu ies .. e cam tarziu ...
Ella Malik: K pa fetelor :*
Si asa am inchis , chear vreau sa dorm . Oare ar putea ca maine sa ma trezesc si sa nu m-ai am frate ? Da ... Prea multe vise neinplinite .
CITEȘTI
Sora unei vedete
FanfictionBella Styles este sora celebrului Harry Styles , ei doi nu se inteleg prea bine , dar oare ce se va intampla dupa ce ea se indragosteste de colegul de trupa al fratelui ei ? Si oare el o place ? Aflatoti totul in '' Sora unei vedete ''