„To je zakon života. Kamo god da kreneš, vratit ćeš se na početak. Koliko god se promijenio uvijek ćeš se vraćati na mjesto gdje si bio sretan. Koliko god bio uglađen, ne možeš ušutkati zvijer u sebi. Kamo god pošao, nemoj to zaboraviti. Svatko se na kraju vrati rodnoj kući.“ – Ramiz Karaeski.
I ponovno u Londonu...Djevojka crne kose je gledala kroz prozor crnog dzipa kisoviti grad.Sva sjecanja su se ponovno vracala.Prije kukavica, a sada jedna od najjacih osoba na svijetu.Njene oci su sad bez sjaja, hladne i surove.Svi je poznaju kao snaznu i pravednu, ali rijetki znaju razlog tome.Zaboravljena od ljudi koji su joj najvise znacili.Sada se vraca jaca no ikada.Njeno ime je VIVEN.
1. Dio
Auto se zaustavio ispred zgrade u centru.Viven se zaputila na cetvrti sprat.Ulazkom u stan zazvonio joj je mobitel:
,,Halo", javila se.
,,Hej!Sve je sredeno", uzurbano rece Mario.
,,Okej , hvala.Vidimo se", poklopi.
Uzevsi kofere zaputila se prema sobi.Stan je na dva sprata tako da ima dosta prostora.Ljubicasta soba cekala ju je.Rspremivsi stvari je nazvala Deana:
,,Ej! Sve spremno?",pita
,,Naravno",odgovra.
,,Dobro vidimo se sutra", spusta slusalicu.
Pogled s prozora je bio stvarno predivan.Noc se polako spustala i pokazivala da je jos jedan dan protekao.Viven je bila u svojoj radnoj sobi po obicaju.Sve silne jednadzbe su joj odvlacile paznju od razmisljamja o mogucem susretu s njim.Po prvi put ove veceri zaculo se zvono na vratima.
,,Dobro vece", uljudno pozdravi Viven stariju zenu ispred vrata.
,,Vece.Ti si nova?", pita starica srdacno.
,,Da.Viven Rivera",pruza ruku.
,,Cek da ti nisi poznata kemicarka i doktorica",uzbudjeno ce.
,,Pa.......", pokusavaju ci.
,,To si stvarno ti.Kakvo ugodno iznenadenje",rece.
,,Da ovaj...Zelite li uci?",uljudno ce Viven.
,,Ne. Samo sam ti dosla zazeljeti dobrodoslicu",uzvrati.
,,Hvala vam puno", Viven ce.
,,Nista duso pozdravi brata i snahu", rece
,,Hocu", zatvori vrata.
Uh ovo ce biti zanimljivo pomisli i vrati se poslu.Dohvativsi mobitel utipkala je Andrein broj.
,,Javljam da sam stigla", rece.
,,To vec znam.Mislim zna citava Engleska, ako ne i sire.", uzvrati
,,Kako mislis?",pita zbunjeno.
,,Citiram:,,I najnovija vijest je upravo stigla.Viven Rivera poznata kemicarka i doktorica kao i sestra poznatog manekena i bivsa cura Liama Paynea je ponovno u Londonu.Prema nesluzbenim informacijama je ovde zbog posjete obitelji.", rece"
,,Moram se naviknuti da London zna sve", odvrati u smijehu.
,,Stvarno HAHAHA",Adrijana ce.
,,Pozdravi mi djecicu, pa se vidimo sutra", doda
,,Okej!Vidimo see ",poklpaju ci.
Vrativsi se na posao napravila si je kavu.
''''''''Kod decki'''''''
Harry P.O.V
Upravo je pocinjala emisija koju svaku nedelju gledamo.I gost je bio jedan od najpoznatijih lijecnika danasnjice.
,,I mozete li nam reci najbolju lijecnicu koju ste upoznali", pita voditeljica.
,,Hm... Teska odluka haha",odvrati.
,,A dajte mora biti neko", uporno ce voditeljica.
,,Hahaha pa zapravo postoji jedna osoba, ali tek na kraju ce te saznati tko je", rece
,,Dobro haha.Da li znate da vas mnogo poznatih gleda sada"doda Anna
,,Naravno, ali ona o kojoj pricamo sada sjedi uz kavu i prelistava papire", odvrati.
,,Uredu.Znate li tko je u gradu", upita
,,Hmmm....Andelina HAHAHA salim se naravno", odgovori.
,,Pa onda nam recite ko je", voditeljica ce.
,,Tko drugi nego Viven Rivera ",uzvrati.
,,Pa znate li razlog njenog dolazka", izvlaceci.
,,Ne", uzvrati.
Svi smo buljili u ekran, a zatim u Liama.
,,Ljudi!!! Hocete pesa", probi tisinu Zayn
,,Da naravno", Liam ce.
JUTRO
Zrake sunca budile su Viven.Shvativsi da je jutro odmah se podigla i otrcala u kupaonu.Nakon obavljene higijene i dorucka.Obukla je crne farmerice i ljubicastu majcu i naravno crne starke.Zakljucavsi stan krenula je u garazu po svoj mercedes.Usavsi u najpoznatiji kemiski laboratori u sklopu najpoznatije bolnice zatekla je Deana.
,,Hej", pozdravi je i kiss u obraz
,,Ej", odvrati
,,Dodi da ti pokazem laboratoriju", rece.
,,......I ovo je tvoja kartica i sifra.", doda joj.
,,Okej hvala", uzvrati.
Vibracija mobitela joj je skrenula paznju s Deana.
Tko je poslao poruku Viven?I sta ce se dogoditi saznajte u iducem nastavku.
M<3