Ξεκιναει κατι καινούργιο...

31 3 2
                                    

Βερο:'Ολο το βράδυ δεν έκλεισα μάτι διάβαζα τα μυνήματα και μου ερχόταν στο μυαλό όλα αυτά που έγιναν. Από την στιγμή που έφυγε για πάντα (όπως νόμιζα) μέχρι που βρεθήκαμε ξανά και καταλήξαμε στο να κάνουμε σχέση και όχι μόνο εγώ με τον Πάνο. Αλλά κι η κολλητή μου με τον Γιάννη  που δεν το φανταζομουν ποτέ. Με όλες αυτές τις σκέψεις με πήρε ο ύπνος και μόλις άνοιξα τα μάτια μ και έπιασα το κινητό είδα πως η ώρα ήταν 6 και ο ουρανός τόσο τέλειος με τα χρώματα του μωβ,ροζ,γαλάζιο και απαλό πορτοκαλί μόνο που το κοιτάς χανεσαι μέσα του. Το χαζεψα λίγο ακόμα και σηκώθηκα πήγα κάτω στην κουζίνα ετοίμασα το πρωινό με τοστ, κρουασάν, τυρόπιτα, κουλούρια, ντόνατς με διάφορες γεύσεις καθώς καφέ και χυμό. Μετά μπήκα για ένα γρήγορο μπάνιο που το είχα ανάγκη έβαλα ότι βρήκα μπροστά μου και κατέβηκα βιαστικά να δω τους γονείς μου μιας και η μαμά θα ήταν είδη κάτω για να ετοιμάσει το πρωινό. Αλλά όταν έφτασα δεν τους είδα και μου φάνηκε περίεργο είδα την ώρα και έλεγε 7:47 . Τρόμαξα και ανέβηκα πάνω στο δωμάτιο τους χτύπησα την πόρτα απάντηση δεν πήρα μπήκα και τους είδα να κοιμούνται. Πάνω που έκλεινα ξανά την πόρτα η μαμά μου με είδε και ήρθε κάτω μόλις σηκώθηκε.'

Φαίδρα:' Καλημέρα κοριτσάκι μου τι κάνεις? Τι ώρα είναι?'

Βερο:' Καλημέρα μαμα μου καλά εσύ? Είναι 8 παρά πέντε και επειδή ανησύχησα ήρθα να δω αν είστε καλά. Αν νυστάζεις πάνε ξάπλα.'

Φαίδρα:' Πωπωωω τι ετοιμασες εδώ? Είναι πολλά και.... Μη μου πεις θα έρθει κάποιος για πρωινό? Να ετοιμάσω κάτι ? Προλαβαίνω?'

Βερο:'Μαμα μου ηρέμησε όχι κανέναν απλά είπα να φτιάξω εγώ σήμερα το πρωινό να σε ξεκουράσω λίγο και να σας ευχαριστήσω που είστε οι καλύτεροι γονείς του κόσμο. Πάνε στον μπαμπά και θα σας περιποιηθώ εγώ καλά?'

Φαίδρα:'Μα Βερόνικα μου δεν χρειάζεται θα πάω να ξυπνήσω τον πατέρα σου και θα έρθουμε.'

Βερο:'Σε παρακαλώ μαμά άσε με μια φορά να σας περιποιηθώ εγώ όπως θέλω.'

Φαίδρα:'Καλα παιδί μου όπως θες τουλάχιστον να πάω στο μπάνιο.'

Βερο:'Καλα αλλά μετά γρήγορα στον αντρουλη σου μη τον αφήνεις μόνο του κρίμα δεν είναι? Δεν τον σκέφτεσαι καθόλου?' έκανα μια φάτσα λυπημένη και έσκασε στα γέλια

Φαίδρα:'Χαχαχα παιδάκι μ τι σε έπιασε σημερα? Καλά όπως νομίζεις.'

Σπύρος:'Καλημερα στα κορίτσια της ζωής μου τι κάνετε? Ακούω χαρές έγινε κάτι?'

ΝΕΑ ΖΩΗ ΝΕΑ ΑΡΧΗМесто, где живут истории. Откройте их для себя