Г.Т.Саманта
Това беше първата сутрин, която не ми се искаше да се гръмна при звука на алармата. Даже напротив. Станах с усмивка на лице и се запътих към банята. Пуснах водата и сутринта стана още по- приятна. Когато приключих, увих кърпа около тялото си. Отидох до гардероба си и извадих тесни дънки и свободен потник. Щом ги облякох се запътих към кухнята, за да си направя кафе.Когато влязох, видях Кати, държаща в ръце две кафени чаши.
- Изпреварих тее! - каза тя с огромна усмивка на лицето. Остави чашите на масата и се затича към мен, прегърна ме силно. - Честит роден деннн!!!
- Благодаря тии! - отвърнах на прегръдката й. Кат заподскача из стаята. Когато стигна до голямата саксия в ъгъла, пъхна ръце зад нея и извади подаръчна торба. Зачудих се от колко ли време я е крила там. Доприпка при мен и ми подаде подаръка. Усмихнах се и го взех.Бръкнах нетърпеливо в торбичката и извадих...белешка?Погледнах и на нея пишеше "Честит рожден ден кучке".Погледнах я тъпо.
-Ти ебаваш ли се с мен
-Не... - подаде ми още една торба която досега е крила зад гърба си. Вътре имаше великолепна рокля и уникални обувки на висок ток. - Довечара отиваме на дискотека и съм платила всичко-усмихна ми се мазно.След като приключихме с кафето реших да отида да се расходя в парка.Взех си чантичката,слушалките,телефона и тръгнах към парка.
Г.Т.Катрин
Както всеки ден аз съм на дървото.Имаме дърво във малкото задно дворче.Харесва ми като съм на него..като съм се отпуснала и седя със затворени очи мислеики как са ни третирали като животни във дома за деца.Беше ужасно...но сега искам да се насладя на момента да съм обгърната от чистият въздух.Мога да седя така цял ден.
18:00
След като се искъпах и се облякох с черен кроп-топ със надпис "Fuck the police" и къси дънки,отидох в стаята на Сам.Почуках на вратата и не след дълко излезе Сам облечена по същия начин.Щом се огледахме почнахме да пищим и да подскачаме.
-"Хайде да вървим вече"-каза тя.
Тръгнахме и не след дълго стигнахме пред мола.Обиколихме го целия и сега се прибираме с такси защото имаме много торби.Слязох от таксито като не забравих да платя на човека,а той ми се усмихна мазно.Мразя такива....оффф.Отидохме по стаите си и аз се облякох така
ESTÁS LEYENDO
Danger life
Novela Juvenil-Казах ви неее! -Стан, накарай малката кучка да млъкне и я вкараи в колата! 🔫🔫🔫