1.wow härra "viisakas"

8 2 2
                                    

Olin just klassist välja saanud kuni tuntsin tugevad hoopi selga...see oli aleec üks poistest kes mind kiusab .prg ma leban külmal kooli põrandal üridates pisaraid tagasi hoida aga ei suudnud kuna järgmine hoop kõhtu .ma veidi sülitasin verd välja ning siis muudus kõik uduseks kuniks kaotasin pilti silme eest...

Avasin silmad olin haiglasse sattunuda.minu ymber olid arstid,ema ning mu isa?!?!
"Ema..."ytlesin pm sosistates"ma olen siin kullake."

Mõõdunud oli juba kolm päeva ning täna saan ma välja aga ma pean homme viimase päeva koolis oleme ning siis isajuurde kolima ma hakkan kõigi igatsema noo peaaegu kõigi eriti ema ja oma parimat sõbrannad...

Hommik mõõdus rahulikult aga see ei tähenda head .mu mõtteid segas koolikell mis tähendas vahetundi.
Astusin käassist välja ning läksin naiste wc see mis seal ees ootas oli kohutav seinale oli kirjutadtud et "annabell sure maha"

Ma jooksin kiiruga sealt välja silmad vesised .ma jooksin otsa..." TONT VAADA KUHU JOOKSED"jõudsid mulle sõnad kõrvu ja ss järgnes hoop kõhtu.ma jooksin valutes koolimajast välja ning ss koju .ma lukkustasin end enda tuppa ning panin kõlaritel hääle põhja et keegi mu nuttmist ei kuuleks .kui olin veidi rahunenud ss hakkasin pakkima ma ei kavatseki homme aktusele minna...
—————————————————

TERE SIIN SS MU ESIMENE RAAMAD VABANDAN KITJAVIGADE PÄRAST JA KAS TE SAAKAIDE MULLE KIRJUTAMIS JUURES NIPPE ANDA 💟💟💟💗🤓💗🤓🤓

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 11, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

liiga hea et tõsi olla...Where stories live. Discover now