Corpse Party: Tortured Souls

687 67 26
                                    

You can't escape from here...

Ano, vážené dámy a vážení pánové, jsem opět zde, abych vás provedla dalším anime, které je samozřejmě jako obvykle 100% pro děti. Takže pokud byste byli tak laskaví, následujte mě a kdybyste se náhodou ztratili, najdete mě podle tohodle deštníku (*otvírá svůj deštníček krváček*), jenž budu mít po celou dobu nad hlavou.

Jenom vás ještě upozorním, že pokud byste po cestě narazili na vnitřnosti, jazyky, rozpitvané děti, kreatury bez hlavy a tak dále... Neděste se, to je naprosto v pořádku...

Náš příběh vypráví o skupince studentů akademie Kisaragi, kteří se rozhodnou udělat ve škole rozlučku s jejich kamarádkou, která se má stěhovat pryč.

Sedí tedy spolu ve třídě, vykládají si strašidelné historky, když vtom studentka (a zároveň předsedkyně třídy 2-9) Ayumi navrhne, že by mohli provést ,,Sachiko Ever After" kouzlo, které spojuje kamarády až navěky.

K tomuto ,,kouzlu" se připojí i jejich učitelka slečna Yui a mladší sestra jednoho ze studentů - Yuka.

Bohužel po provedení kouzla se přenesou do jiné dimenze, kde se ocitnou v základní škole Heavenly Host, která původně stála na místě akademie Kisaragi a odehrálo se zde několik vražd a zmizení.

Skončí rozdělení po malých skupinkách, nebo dokonce sami, a musí čelit duchům zabitých dětí a dalším nadpřirozeným silám, aby se bezpečně dostali zpátky domů. Přitom ale musí odhalit pár tajemství a vyřešit pár záhad (Například proč jsou tady a jak se dostanou zpátky.), jinak zde zůstanou a zemřou...

Počet epizod: 4 + OVA o délce 10 minut

Žánr: Horor, záhada, gore

Klady a zápory:

+/- Jelikož má příběh jen čtyři epizody, jedná se o takovou gore ,,oddechovku", kterou zhlédnete za chvilku. Na druhou stranu, je zase škoda, že je to jenom takhle krátké, protože člověk by si to rád užil ještě o něco déle.

+ Perfektní atmosféra. Člověka to kompletně pohltí a když se ještě díváte v noci za bouřky, váš pokoj se najednou stane úplně jiným místem.

+ Mohlo by se zdát, že se jedná jenom o vraždění, ale je zde i nějaký ten děj a zápletka co se rozřešování záhady týče. (Teda alespoň podle mě.)

- Nemá cenu si oblíbit jakoukoliv postavu, protože v drtivé většině případů dřív nebo později zemře.

- Možná je to tím, že anime má jen 4 epizody, ale některé postavy se pořádně nemohly projevit, což je vcelku škoda, protože pak si je zapamatujete jenom jako ,,ta postava, která umřela tak a tak".

+ Anime vzniklo podle hry, která má dokonce sedm dílů a řadí se do žánru dobrodružné, hororové a hra o přežití. Bohužel jsem ji nehrála (V noťasu mi místo zabírají Danganronpa2 a DRAMAtical Murder. xD) , takže vám nemůžu říct, jaké to je, ale pokud se zde vyskytuje nějaký hráč, tak to může vyzkoušet, a pak mne informovat.

+ Opening se mi velice zamlouvá, jelikož kombinuje strašidelné výjevy s veselými, ale také proto, že má sám o sobě takovou zvláštní atmosféru. 

+ Konec tohoto anime je zabijácký... Doslova... Ale budu mlčet, protože vám nechci pokazit zážitek.

Proč je tohle anime ,,pro děti"?

*Smutně se podívá na svůj deštníček krváček, na němž tentokrát neulpěla jenom krev, ale i vnitřnosti.* Ach... Asi ho budu muset přejmenovat na deštníček střeváček...

No, takže už vám asi musí být jasné, proč byste neměli přizvat malé děti k sledování tohoto anime... Krev, násilí, brutalita, vnitřnosti kompletně všude...

Vlastně celkově má Corpse Party temnou a děsivou atmosféru, takže by ani nemuselo dojít k první smrti a špunti by se klepali strachem pod dekou.

A samozřejmě nesmím zapomenout na obvyklou složitost zápletky, kterou by neměli asi šanci kompletně pobrat, a zase by to skončilo vyptáváním a zdlouhavým vysvětlováním co, proč a jak... Pokud by teda u obrazovky vydrželi tak dlouho.

Názor dalšího otaku:

Tentokrát musím poděkovat osobě s přezdívkou Immortal-Trap, která se nebojí zapatlat si ruce od krve (Hehe, to byl pokus o blbý vtip. - Neřešte. xD) a směle se pustila do sepsání názoru na tohle krátké, avšak vcelku povedené anime.

Tak, co bych vám řekla o Corpse Party?

Nejkrvavější anime, co jsem kdy viděla (a že jsem jich viděla). Když vám někdo řekne, že anime je pro děti, prostě mu pusťte Corpse Party. Nepatří sice mezi mé nejoblíbenější, a dějově mě moc nezaujalo, ale krve tam tečou hektolitry a smích malé creepy holčičky mi přivozuje ten mrazivý pocit pořád.

Rozhodně se hodí pro děti, pokud jim chcete přivodit duševní poruchy a halucinace. Já sama jsem nezvládla více než dva díly denně, a to ani ne.

V ději nesmíte hledat nic složitějšího a proboha, hlavně si nehledejte oblíbenou postavu. Většina z nich totiž zemře- podotýkám, že je jich tam asi patnáct a díly jsou pouze čtyři (tím zase narážím na hektolitry krve co tam neustále tečou).

Úchylné scény tam nejsou, anime je výhradně zaměřené na skalpování hlav a šílenství postav. Dokonalé anime před spánkem, mašina na noční můry.

Dětem bych ho pustila leda za trest, a pak by mi jich bylo líto, takže tolik bych vám mohla říct ke skutečně zvrácenému anime Corpse Party.

A tímto se tedy s vámi pro dnešek loučím a přeji hezký zbytek prázdnin. (Jo, všichni se strašně moc ,,těšíme" do školy.) Snad se zde v nejbližší době setkáme, tak neschovávejte své deštníčky krváčky až moc hluboko do skříně.

P.S. Tady na závěr přikládám jeden obrázek (respektive gif) s Corpse Party tématikou:

 Tady na závěr přikládám jeden obrázek (respektive gif) s Corpse Party tématikou:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Anime je prý pro dětiKde žijí příběhy. Začni objevovat