Selena's P.O.V
Am luat Audi și am plecat cu Vanessa la cumpărături. I-am cerut să decapoteze mașina, fiindcă era vreme frumoasă afară. Un om a îndreptat o armă spre noi.
-Accelerează! strig eu
-E roșu la semafor!
-Dă-l dracu de semafor, vrei să ne omoare?!
A accelerat trecând pe roșu. O camera de supraveghere ne-a înregistrat, dar asta e. Din spate se auzeau împușcături și motorul unei mașini care ne urmărea. La naiba cu Justin ăsta.Vanessa a luat-o pe o scurtătură.. Mașina încă era în spate așa că mi-am luat pistolul, ieșind cu capul pe geam, trăgând câteva gloanțe în roțiile mașinii. L-am anunțat pe Niall de toate cele întâmplate. Într-un final, am găsit drumul spre mall. Ne-am cumpărat costume de baie, o saltea gonflabilă, o minge și cremă solară.
Când am ajuns pe plajă, ceilalți ne așteptau. Entuziasmați, ne-am îndreptat spre valurile spumoase, arucându-ne în ele. După câteva scufundări, m-am ridicat la suprafață,râzând de Zayn care stătea la mal, gândindu-se dacă o să intre sau nu. L-am tras de mână, el împiedicându-se de o scoică, căzând în apă.
-Mi-am stricat freza din cauza ta! spune nervos
Am râs. L-am mai băgat cu capul în apă de mii de ori, până s-a enervat și mai tare și a plecat din nou pe plajă.
-Serios? Chiar îți e frică de apă?
-Nu îmi e frică, doar că nu îmi place apa.
Am adus niște apă într-o sticluță și am turnat-o pe Vanessa, care se bronza cu ochii închiși.
-Ce dracu te-a apucat?!
-De ce nu vă băgați și voi în apă? O să vă uscați dracu pe nisip! răspund râzând
-O să mă bag și eu în apă, acum lasă-mă să bronzez! Apropo, ai nevoie de o cremă, spune și îmi aruncă sticluța.
M-am strâmbat la ea, arătându-i degetul mijlociu.
-Luke, vino încoa! țip
-Apropo, frumoase desene pe nisip, continui eu.
-Ce vrei? întreabă ridicând din umeri
-Vreau să îmi vopsesc pielea și am nevoie de ajutorul tău, răspund sarcastică.
M-am așezat pe șezlong pe burtă în timp ce el desfăcea sticlă. Ajunge la șolduri, întinzând cu mâinile. Deja eram sigură că zâmbea pervers. Mi-a desfăcut sutienul, eu uitându-mă ciudat la el.
-Lasă, de aici mă descurc eu.
-Bine, cum vrei tu, spune și se îndepărtează.
După ce mi-am terminat treaba i-am înapoiat Vanessei sticla și am pornit spre bar cu Harry ca să ne luăm cocktailuri. Ne împingeam pe scaune ca idioții și l-am făcut să cadă pe nisip. Restul lumii s-a uitat la și a râs,ce păcat că nu aveam telefonul la mine pentru că îi făceam o poză. S-a ridicat, aruncându-mi priviri urâte. Am terminat de băut cocktailurile și ne-am dus spre ceilalți.
-Ce-ar fii să mergem într-un club în seara asta? ne propune Niall.
-Normal! răspunde Vanessa
-Să-ți iei o rochie decoltată baby, îi zice Drew lui Vanessa, făcându-i cu ochiul.
După ce Vanessa i-a dat o palmă lui Drew, toți am mers spre hotel ca să ne pregătim
Am plecat pe jos deoarece clubul era aproape și nu ne-a luat mult timp să ajungem. Am ajuns. Nu a durat mult că Vanessa deja se îndrepta spre bar cerând vreo băutură. A venit imediat cu trei pahare de Jack Daniel's, dându-ne mie și lui Ashley câte un pahar. Nu m-am săturat cu un pahar așa că m-am dus spre bar, cerând încă 2. Dacă tot aveam timp de distracție, de ce n-aș profita? Din spate apăruse Vanessa, cerând și ea un cocktail, plătind și paharele mele
CITEȘTI
Dangerous Life
FanficOrașul New York, la prima vedere pare unul liniștit, dar aparențele înșeală. O grupă de adolescenți de 19-20 de ani sunt buni prieteni cu pericolul. Își trăiesc viața prin crime,sex,droguri, alcool, furturi,curse ilegale. Dar, ce se întâmplă când...