Origini si inceputuri...

32 2 20
                                    

Acum e anul 2137 ... Acum sa terminat lupta dintre vampiri si oameni,dar nu si razboiul...
Cind parintii mei sunt omoriti de spiritul regelui vampirilor ALAS
Sufletul meu devine negru... Spiritul meu de fiinta umana dispare tot cu pofta mea de viata...
Pentru a ma razbuna pe moartea parintilor mei decurg la metode nescunoscute...

Istoria Fiicelor Noptii
Acum 50000 de ani regele TEO  a fost infrint de ALAS astfel punind stapinire pe tron...
Dar regele TEO avea niste fiice facute la betie cu ASA (Regina Ingerilor) astfel raminind insarcinata... Ca toti ingerii sa inchis intro crisalida pentru producerea copilului...
Cind razboiul dintre oameni si vampiri sa inceput ei au fost nevoiti sa apere omenirea... Astfel regina ASA muri... Locul fusese luat de o succesoare a tronului care sa alaturat vampirilor si a distrus lumea ingerilor...
Dupa ce ASA muri , noua regina gasi copii ei care erau sa moara din cauza prematuritatii lor... Ea lea inlocuit puritatea cu gelozia si invidia vampirilor...
Astfel cind ele au screscut mari(AFA,HAS,MIS)au devenit niste ucigase innascute ... Posedate de magia VODOO ...
***

Pentru razbunare leam promis surorilor ucigase un suflet pur...
Dar e imposibil sa gasesk unul...

Hei acesta e inceputul. . .
Stiu ca nui reusit dar restul va fi...
Voi incerca cel putin...

Fiicele noptii...Esti papusa mea...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum