"Jdi spát má sladká Mari "

322 43 10
                                    

Ale pak uslyší kroky. //Kroky ? Zase on.// Podívá se na dveře a čeká až se otevřou a zase někdo příjde. "Je tam někdo ?" Řekne a počká na odpověď. //Asi my vážně hráblo že už slyším kroky všude.// Zavrtí hlavou a porozhlédne se po místnosti. "Kde to jsem ?" Zvědavě řekne do tmy. "Nemusí tě zajímat kde jsi ale dlouho tu už nebudeš." Řekne klučičí hlas. "Jak dlouho nebudu ?" Řekne a zacouvá. "Neboj to zjistíš" Řekne klučičí hlas a pomalu vyleze ze stínu. "Nechtěl jsem to udělat , ale musím víš něco v co jsme doufal že si nevzpomeneš." Řekne pobaveným hlasem. "Hele nevím kdo jsi , a co po mě chceš , ale už tě mám dost ! Od té doby co jsi mě unesl nebo co se mi pořád ukazují vzpomínky , nebo co to sakra je ! Chci vědět kdo to je." Řekne se smutným hlasem , a pomalu se pomocí zdi zvedne ze země. "Vím víc věcí než ty Mari."

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Vím víc věcí než ty Mari" Usměje se , i když ví že to pod maskou nejde vidět. //Nechtěl sjme aby si vzpomněla , ale ... když už.// Podívá se na ní a jde k ní blíž. "Už tě mám dost tak mě pusť ty debile blbej" Řekne dívka naštvaným hlasem a kopne ho do břicha. "S-s tohle my neublíží víc jak to co si my udělala ty blbko ! Chtěl sjme tě chránit a ty takhle !" Řekne a vytáhne nůž a sekne jí do ruky. "Au pře-" Řekne a spadne na zem. "Jdi spát má sladká Mari " Řekne a uspí jí. "Blbka myslí si že mi ublíží! Ha ne tak to ne to já-" Nedořekne to a jde pomalu pryč. 


Bonjour Lidičky omlouvám se že jsme vydala kapitolu až tak za dlouhou dobu , ale chci se zeptat mám to ukončit nebo po případě psát dál ? Po případě i jen přepsat nějaké ty kapitoly a pokračovat dál.  Někdy brzy vydám další knížky , teda jak s euráčím udělat poslední knížce cover. :D 

My Dear Stolker (Ml)Kde žijí příběhy. Začni objevovat