Leah o gün uyandığında hayatının en güzel gününü yaşayacağının farkındaydı.
Kalbi kıpır kıpır atıyordu o sabah,saate baktı.Saat Aşkı beş geçiyordu ve lisedeki ilk günüydü bu. Hazırlanıp sağlıklı kahvaltısını ettiktten sonra okula doğru yola koyuldu.
Okula geldiğinde bütün gözler onun üzerindeydi, güzelliği ve doğal turuncu saçlarıyla herkesin dikkatini çekmişti. Müdür aptal konuşmasını bitirdikten sonra herkes sınıflarına gitti,fa9kat sınıfta davetsiz misafir vardı ve bütün ilgileri üzerine çekiyordu.
O YEDİ KITAYA ZEKASIYLA NAM SALMIŞ MÜKKEMMELİĞİN VUCUT BULMUŞ HALİ TANRILARIN TANRISI ARTUN'DU
Fazla mükemmel hayatından sıkılmış olacak ki bir süreliğine dünya denen illetteki lanet okul hayatına başlamıştır.
Leah içeri girdiği an herkes gibi onun cazibesine kapılmış ve ilk görüşte ona aşık olmuştur.
-1 yıl sonra-
Artun'un malikanesinde hizmetçi olan leah hala artuna sırılsıklam aşıktır (KİM DEĞİL Kİ)
1 yıldır artunu etkilemek için çabalıyordur, hizmetçiliğini yapıyor ve rahatlaması için ona harp çalıyordur. ARTun malikanesine geldiğinde leah kapıda bekliyordu ve bir şey söylemek istediği çok belliydi.
Leah:Tanrım size söylemek istediğim bir şey var.
Artun: Hızlı ol leah işim var!
Leah: Bunu size söylemek çok utanıyorum Tanrım size çok aşığım.
Artun: Ne saçmalıyon lan sen!
Leah: Bekleyin efendim, ben ciddiyim.
Artun donup kalır ve ağzından şu kelimeler dökülür
-Ben seni gay sanıyordum.
Leah ağlamaya başlar ve Artun'a tokadı yapıştırır (Tanrı olduğu için canı acımaz tabi). Artundan bir cevap beklemeye başlar. Ama istediğini alamayınca arkasını dönüp bütün gücüyle ordan uzaklaşmaya çalışır. Odasına girip kapıyı kapatır arkasını döndüğünde ise Artun'u görür. Hemen onu itip kapıyı açar ama Artun yine karşısındadır. Tam kapıyı yeniden kapatırken Artun eliyle kapıyı durdurur.
Leah: Ne istiyorsun benden bırak peşimi!
Artun hiç bir şey söylemez
Leah: Ne dikiliyorsun öyle git işte !
Artun bir anda hamle yaparak Leah'ı tutar ve kendine çekip dudaklarına yapışır ( YN: bunu yazmak bile mutluluk veriyor <3 )
Artun: İstediğin oldu mu ?
Leah: Se-sen bunu isteyerek yapmadın mı ?
Artun: İsteyerek yaptım tabiki.
Leah: Ben artık bir tanrıyla mı çıkıyorum yani ?
Artun: Evet yani sayılır.
Leah: Sayılır ?
Artun: Haremimin bir üyesisin artık.
Leah: NEEE HAREM Mİ ????????!!!??!??
Ballı kremaya bulanmış karamelli kediciklerim benim, çok ilginç bir yerde bıraktım biliyorum eğer devamının gelmesini istiyorsanız desteklerinizi bekliyorum hatalarım için özür diliyorum.
Kendinize çok çok iyi bakın benim nutellalı puflarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leah'nın maceraları
FanfictionLeah turuncu saçlı çok seksi bir kızdır ve bir gün tanrı ile karşılaşır