" Ben hiç korkmam "

81 15 9
                                    

Yüzüne baka baka kaldım aniden bu gün babamların evde olmayacağını hatırladım hepsi iş gezisine gitmişti. " Gitmiyor musun sen? " " Yooo gidiyorum" dedikde kalkdı ve gülümsedi . " Hadi gidelim " " Nee ?" "Hazırlan lan hazırlan herkes seni bekliyor."  Haa beni bekliyordu . Malım ben resmen . " Hadi git üzerimi giyinip aşağı indim . " Bu biraz kısa diyil mi? ""Sana ne ?" deyip hemen arabaya atladım kaşları çatık arabaya bindi arabayı Buray denen çocuk kullanacakdı . Araba büyüktü karavandı yani her birimiz bir köşeye yayılmıştık. Çetin benim hemen yanımda oturmuşdu bense koltuğa yayılmışdım .Diğerlerine zaten havadan sudan oksijenden hidrojenden bahs ediyordular .😂" Şu ayaklarını def et burdan. " Şimdi pozisyonuma baktım ayaklarım Çetinin oturduğu k  koltuğun başında resmen atletik olmuştum . Ahh yarım akıllıyım ben neden böyle durmuşdum ki bi an her kesin bana baktığını gördüm . Hepsi sırıtıyordu . Allah belamı versin kısa şort  giyinmişdim bir an Çetinin de kızardığını görüp ayağa kalktım. Ve koltuğa oturdum . " Ne oldu lan bak ben orda yokum ya sizi öldürücem ben araba neden kullanıyorum bana ne olduğunu anlatın hemen "dedi Buray . Sude kalkıp her şeyi anlattı Buray büyük kahkaha atsa da yine de ona aldırmadım. Çetin bana bakarak  sırıtıyordu ."  Domatese benziyorsun " dedi yanağıma dokunarak " Dokunma yanağına Benim karıma dokunma lan " Dedi İrem ve bana bakarak " Kızım neden bu kadar açık giyindin ?"" Özür dilerim Kocacım "dedim 😂. Sonra yolculuk sessiz geçti .

Eşyaları yazlığa   bırakıp denize gittik . Ben denizden korkuyordum bu yüzden şezlong oturmuşdum . Üstümdeki bunlar vardı :

Bu benim en çok sevdiğim kıyafet di

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu benim en çok sevdiğim kıyafet di . Ben uykuya daldım zaten sonrası karanlık .
   Kendimi kolların arasında hiss ettikte gözlerimi açtım . Çetin benim denize doğru götürüyordu.  " Lütfen atma lütfen " ." Nedenmiş denizkızı " "Deniz kızı olamam ..." artık denizdeydim. Çabalıyordum çırpınıyordum  ama nefes alamıyordum . O an gözlerim karardı . Sonrası karanlık .

" Kızlar neden söylemediniz bende kızı attım denize " Odada Çetinin sesleri yükseliyordu. Kapı sesleri duydum . Gözlerimi açıp baktım . " Özür dilerim bilmiyordum hepsi benim suçum "" Eveet"" İnsan bi hayır der senin suçun değil der " " Gel lan buraya ""Zaten senin suçun değil denizin suçu o beni boğdu ." " Aleyna sevgilim olur musun? " " Ben hiç korkmam "" O ne alaka ben sana sevgilim olur musun diyorum sen ' Ben hiç korkmam 'diyorsun " " Yooo olmaz alamam ya yürü git " " Neden ?" " Kızlara sir söylesinler hem ben bilmiyor muyum senin beni tavlamak istediğini. Hemde ben sana gıcığım ."" Hmmm..." Diye yaklaştı o an istemeden göğsüne diziyle vurdum ." Gıcık çık odamdan " " Öyle deme aşık oluyorum " " Ya nolur Çetin defol burdan başım ağrıyor zaten " " Hemşireni çağırıyım mı? " " Yok hadi bayyy" dedim kapıdan def ettim sonra kendimi uykuya teslim ettim .
15 dakika sonra ...
" Hadi gidelim " " Nereye " " Yazlığa " " Okey çık üstümü giyineyim . " Çetin hemen odadan çıktı . Üstüme güzel bir şeyler bulup giyindim .

 Odadan çıktım arabaya bindik ten sonra Çetin kulağıma yaklaşıp " Seni sözünden döndürücem  " dedi ve kolunun altına aldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odadan çıktım arabaya bindik ten sonra Çetin kulağıma yaklaşıp " Seni sözünden döndürücem  " dedi ve kolunun altına aldı .

Merhaba yine yeni bir bölüm gelecek bölüm yarın veya sonraki günler gelecek . Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın. 😙😙😙

Esmerler takımı Aşka karşı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin