I løbet af denne uge, har jeg fået 8437 nye følgere.. det går VILDT stærkt! Og jeg er bare utrolig taknemmelig, for alting. Men mine følgere siger hele tiden, at jeg skal sige hvem jeg er. Nogen truer endda.
"Sig hvem du er, eller jeg unfollower dig."
"Hvorfor fortæller du os ikke hvem du er?"
"HALLO! Så fortæl os dog hvem du er? Det er faktisk irriterende.. 😐😑"
Det var så nogen af de kommentare.. jeg beslutter mig for at skrive et indlæg:
Hej venner. 💕 Først og fremmest vil jeg gerne takke for 8,4k - det er sindssygt!! 💜🙏🏼 Har kun været her i omkring en uge?! FUCK, I er vilde! Er så taknemmelig! 😍 Men.. her på det seneste, har jeg fået rigtig mange kommentare om hvorfor jeg ikke viser mig selv.. grunden er, at jeg ikke har lyst til at vise mig selv. Jeg vil være anonym. Jeg vil være en anonym blogger. Men det betyder jo ikk' at vi ikk' kan have det sjovt, ikk'? 💗😁😏
xox A ❤️"
Send.
Lige efter, den er sendt, ringer det på døren. Jeg åbner den. Det er selvfølgelig de 2 bedste personer i verden..
"Hey Zach & Jasmin! What's up?!"
"Ikk' så meget, Anna. Jeg tænkte på, om vi kunne lave et hjemmespa sammen. Vi har købt nogle mega fugtgivende ansigtsmasker!" Siger Jasmin. "Okay!" Siger jeg.
•••
Det var VILDT hyggeligt! Og ansigtsmaskerne var helt vildt gode!! Og bagefter tog vi ud i parken. Jeg må lige skrive om ansigtsmaskerne på min blog.
"Hej venner! 😘 Jeg har lige opdaget de her MEGA fugtgivende ansigtsmasker! Din hud bliver baby blød af den. Der
indholder INGEN parfume i den. Prisen er heller ikke så ringe. Men ja, den kan helt klar anbefales. ❤️xox A! 😍"
Efter jeg har lagt det op, får jeg hurtigt likes. Izzy like selvfølgelig først.
Jeg ved jo ikke om det er Izzy, fordi der er jo mange der hedder Izzy her på den her planet, jeg syntes bare det er sjovt, at den pige, der hader mig mest i verden, kan hedde det samme, som en af mine største fans. (Måske allerstørste).
Jeg får hurtigt nogle kommentare, der lyder såden her:
"Mega god artikel. Spørger min mor om hun ikke nok vil købe den til mig i morgen."
"Mega fin anmeldelse, A. 😘"
"Det lydder som en god en! Den må jeg ud og købe nu! Btw, mega god anmeldelse, du er den bedste blogger!"
Men lige efter, skriver Izzy så en besked.
"Hej A! For det første, du er den bedste blogger i hele universet!! Jeg ville ønske jeg kendte dig i virkelig hedden. Vi ville helt sikkert være super gode venner! Eller, jeg ville i hvert fald være din største fan, hahah.. 💕😂👊🏼 Men ja, kan ikke beskrive hvor meget jeg elsker dig og din blog! Men sagen er, at jeg allerede har rigtig blød hud i forvejen. Jeg ved ikke om det er muligt, for den at blive blødere, lol!! 😂😘 Bliver min hud så endnu blødere, eller bliver det bare det samme? 😝 1000 tak på forhånd! ❤️❤️ Kram fra din største fan. P.S her er lige et billede af mig! 😉💕"
SHIT! Det er Izzy!!
KAMU SEDANG MEMBACA
Bloggeren [Afsluttet!]
Fiksi RemajaEn teenagepige, ved navn Anna, opretter en anonym blog, ved navn "Livet som A". Den bliver hurtigt populær. På trods af populariteten, sætter Anna gang i flere sociale medier. Hun bliver hurtigt den mest kendte på alle sociale medier. MEN! Verden un...