aşk ve sevgi

128 24 14
                                    

# Merak;aşktan daha güçlü bir şey. Bir kere âşık olunca bilirsin aşkın sana ne yapacağını, ama merak öyle değil. Eğer birini merak edersen, o merak seni alır götürür.
#sevilmeyi hak etmediğini düşünen herkes yalnızdır.sevmekten kotkanın kaderi ise yalnız kalmak değil, nefret ettikleriyle baş başa kalmaktır sonunda.
#kaderimiz olan aşka değil de,aşkıyla kaderimizi değiştirene içelim!
#Mademki; bu dünya bile yok olacak bir gün, sevginin bitmesine insan neden üzülsün?
#Aşka inanmak kendini sevmektir yüzündeki ünlemi bozmadan. Bilemez misin? Sana aşkın iki kişilik bir yalan olduğunu öğretmediler mi? Neden her seferinde kanıyorsun öyleyse?
#bana geldiğin yol aşk izlerinle doluydu. Bir dolu aşkın izini örtüyordu şiirlerin. Gelmek eylemi pörsümüştü adımlarında oysa ben gelişini "milat" sayacak kadar başlıyordum aşka.
#Son sigaram gibiydin sen sevgili, kıyamazdım içmeye. O cebimde kırıldı, sen kalbimde.
#Birbirimize birkaç aşk kadar, geç kalmış olmasaydık...
Eğer kaybetme korkum olmadan sahip olabillir miydim sana?
#Aşk, iki kişinin kendini aradan çıkararak biz olma halidir.
#Aşk, bir gün söneceğini bildiğin yangını başlatmaktır.
#Kimi kendini anlatmak, kimi de kendini gizlemek için yazar.
#Aşk, seni vurabilecek bir silahı, seni vurmayacağına inandığın birine tereddütsüz vermektir.
#Gitmek için mi geldin? Bir gün köklerinden kopartıp atacağı bir çiçeği neden sular ki insan? Neden geldin?
☆Siz hiç bir sabah uyanıp hayallerinize uzanabilirmiş gibi hissettiniz mi?
Bir gün evinizden çıkıp bir daha hiç dönmediyseniz oraya, sizi öldüren şeyi delicesine sevdiyseniz bir zaman, ona bir daha sarılabilmek için bilirsiniz nelerden vazgeçebileceğinizi. Dur hemen karar verme çünkü kendin için yalnız kalmak sevdiğini yalnız bırakmaktır. Çaresi yok en çok sevilen kimse o hep yanlız kalacak. Sevdiklerimize çok yakından bakarız. Bu yüzden kusurlarını görmeyiz.

Içimden GelenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin