Beléptem közös lakásunkba, újra ez a borzasztó pia szag csapta meg az orrom, mely már szinte megszokottá vált. Nem tudom elképzelni, milyen lenne egyszer úgy haza érkeznem, hogy lakótársam ne lenne részeg, vagy ne sírná magát álomba.
Szörnyű ez az állapot, nem tudom meddig fogja bírni az idegrendszerem, mert már nagyon érik a robbanás.
Hiányzik a mindig mosolygós énje, mellyel szétbomlásunk előtt megajándékozott a nap minden percében. Helyette a mindennapos ivás, és sírás, persze az én részemről a vigasztalás.
Az elején tényleg vigasztaltam, megértem, hisz a szétválás nekem is rosszul esett, de amit leművel az már túlzás.
Tudom, mit gondol, hogy mint leader nem tett meg minden tőle telhetőt, ami persze nem igaz. Hiába magyaráztam neki, hogy ez nem az ő hibája, hanem az ügynökségé.
A másik ok a szenvedésének, nem más, mint Jaejoong. Már gyakornokságunk kezdete óta bele van zúgva, aminek nem nagyon örülök, hisz nekem kell pátyolgatnom szegény pici szívét.
Ezzel nem lenne semmi gond, hisz barátok vagyunk, de én többet szeretnék egy barátságnál.
Fáj, hogy a személy, akit mindennél jobban szeretek, egy másik személy miatt szenved. Én mindent megadnék neki, amire szüksége van, szeretném, törődnék vele, de akár hányszor egy kicsit segítenék rajta, mindig jön valami, ami visszarántja depressziójába.
Több mint egy évbe telt, mire újra kezdtük zenei tevékenységünket, mint duó, abban az időben mintha kicsit visszatért volna önmagához, mosolygott, ha még nem is úgy mint régen, de mosolygott.
Nekem már az is nagy fejlődés volt.
Mikor már azt hittem minden rendbe jött, újra megjelentek a problémák. Tegnap este, mikor néztük a tévét a nappaliban, még nem volt semmi baj, nevettünk egymáson, a tv műsoron, olyan volt minden, mint a régi szép időben.
Váltogattam a csatornát, majd egy nekem tetsző adón hagytam, bár ne tettem volna.
Kvíz műsor ment benne, persze csak a végét csíptük el, a reklámot követően egy talkshow kezdődött el.
A JYJ-vel beszélgettek, már ez is elég volt számomra, hisz általam legutáltabb személy vigyorgott benne, át akartam venni, de Yunho keze megállított benne.
Nem értem, mi olyan jó benne, hogy annyi év után, még mindig odáig legyen érte, hisz itt vagyok én is, ki bármit megtenne érte.
Azt akarom, hogy rám is ilyen szerelmesen nézzen, ahogy rá. Én szeretnék lenni számára az egyetlen, azt akarom, hogy csak az övé legyek, birtokoljon.
Olyan nagy kérés ez? Csak boldog szeretnék lenni a mellettem ülő személlyel. Túl sokat szenvedtünk már mindketten.
Már nem bírom nézni, ahogy rátapadt a képernyőre, ezzel nem csak nekem okozva fájdalmat, hanem magának is.
Leszedtem kezét enyémről, és már vettem volna át a tévét, mikor fontos bejelentést tesznek a nagyközönségnek: - Megházasodom - mondta boldogan Jaejoong.
- GRATULÁLUNK! - kiabálták egyszerre a stúdióban.
- Nemsokára apuka lesz a mi leaderünkből - kiabálta be Junsu, ezzel nem kis sikítást előidézve a rajongókból.
Nekem most lett elegem ebből, kikapcsoltam a TV-t. Nem merek oldalra nézni, hisz el tudom képzelni mit élhet át szerelmem.
Yunho arcán végig folyt egy rakoncátlan könnycsepp, szinte hallottam hogy szilánkosra tört a szíve.
KAMU SEDANG MEMBACA
Short Yaoi Stories (Hun)
Fiksi Penggemar"Csak egy hamis ábránd volt számomra, hogy leszakíthatom a legszebb virágot a virágoskertből." - Mint egy virág (Markbum os) Elsősorban kpop, jrock bandák tagjairól, és a kedvenc thai színészeimről olvashattok történeteket.