4.Bölüm Atarlı Gün

8 1 0
                                    

Bugünde kalkıp kahvaltımı yaptım ve okula geçtik bugün Burak'ı gördükçe yanından uzaklaşmaya karar verdim. Tarih dersinde hocamız ses anlatıyordu ve bende notlar alıyordum . Ve kalemliğimde bir mektup buldum mektup Burakdan olduğu için okumadan yırttım ve çöpe attım çünkü şuan dersteydim ve ders daha da önemliydi
              Teneffüs zili çaldı kantinden yemeğimi aldım ve Burak bizim masamiza oturmak için izin istedi ve duygu da davet etti . Bana dün neden ağladığımı sordu ben de o yanıma oturunca heyecanlandım için şey diyebildim . Ve mektubu okumadan neden çöpe attın?dedi.
           Ben de şey dedim ve sonra karar verdim ve söyledim benim dersim senin mektubundan daha önemli olduğu için yırttım attım sorun mu var? dedim. O da masadan kalktı ve gitti Duygu benim böyle bişey dedigime çok şaşırdı bende çok şaşırmıştır çünkü ilk defa birine açık sözlü davranmıştım.

          Eve gitme zamanı geldi herkes eve giderken Burak Eda ile birlikte yanımızdan geçti ve üzgün duruyordu. Ben sabahki davranışları m yüzünden olduğunu anladım demek ki çok aciksozlu davranmıştım😑.

         Eve geldik ben tarih ödevimi yaptım. Duygu ile biraz oturup sohbet ettik ve hemen günlüğümü yazmaya başladım .
      
            Evet sevgili günlüğüm bugün çok kötüyüm ama yinede sana olan herşeyi anlatacağım . Ben bugün tarih dersinde bir mektup buldum mektup Burak'tan di bende okumadan yırtıp çöpe attım ve Burak bana sonra gelip sordu neden dün ağladın diye ben utangaç olduğum için şey diyebildim . Sonra mektubu neden yırtıp attın dedi bende ilk başta şey dedim ve sonra ilk aklıma geleni söyledim 'BENİM DERSİM SENİN MEKTUBUNDAN DAHA ONEMLİ SORUN MU VAR '  dedim ve dediğim şeye ben de çok şaşırdım . Evet sevgili günlüğüm bugün bir garipti anlayacağın...

Varsayılan Başlık - Kendi Başlığını YazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin